Visca el Sentt de Responsabilitat

Un relat de: Joan G. Pons
Responsabilitat, paraula que darrerament s'escolta sovint.
Invoquem la responsabilitat de la gent.

Paraula derivada del verb "respondre".
Una resposta positiva a quelcom que fem o que s'ens demana.

Sentim dir "Cal ser responsable". Frase molt lligada a la Confiança que oferim o compartim en una persona o col·lectiu. Ens fiem de que el compromis es desenvoluparà eficaçment.

La Responsabilitat apareix i exigeix en moltes ocasions de la nostre vida social i familiar. Gairebé totes les coses que fem impliquen certa responsabilitat.

Actuar amb responsabilitat aporta seguretat i facilita molt les relacions i projectes.

Visca la Responsabilitat, donar i rebre.

Comentaris

  • Ser responsable[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 24-03-2024 | Valoració: 10

    Adquirir un compromís, ser conseqüent.... La responsabilitat forma part de la societat, sense ella la confiança no tindria lloc.

    Bon apunt Joan.

    Fins aviat, que passis una bona Setmana Santa.

    Rosa.

  • Responsabilitat o Caos[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 16-01-2021 | Valoració: 10

    L'ésser humà necessita unes pautes, sense elles arriba el "Caos" el descontrol. La qüestió és: Quina és la mesura adient de Caos per ser responsable?
    Un bon assaig. M'has fet pensar
    Salutacions,
    Neus Marín

  • CAL SER RESPONSABLE EN LA VIDA[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-01-2021 | Valoració: 10

    L'ésser humà és responsable per naturalesa. Apreciar a totes les persones per igual.
    Sense responsabilitat no pot estar l'home en general. Hem de saber donar i rebre a la vegada.
    Molt bona reflexió, Joan.
    Saluts i cuida't.
    PERLA DE VELLUT

Valoració mitja: 10