una noia i el seu amor

Un relat de: Nadiia
Una noia i el seu amor

Era un dia d'Estiu a la nit quan una noia va començar a trucar a tots els seus amics per fer una festa a l’aire lliure, amb begudes alcohòliques , al darrera de casa seva, on hi havia un parc bastant amagat. Els va trucar i a cada un d'ells els va dir si volien venir, però que havien de portar alguna beguda alcohòlica o alguna cosa per l’estil. Així va ser. Aquesta noia en mitja hora va poder preparar aquesta festa en un moment per poder estar amb els seus amics. Al final va trucar a la seva amiga per si volia venir i perquè es quedés a dormir a casa seva. Ella va acceptar la invitació. És clar que era estrany perquè a ella no li agradaven aquestes coses perquè deia que això anava contra les normes i que ella mai es volia posar en merders. Bé van estar parlant com mitja hora per telèfon perquè la noia li explicava que havia convidat un noi que feia poc que coneixia, que vivia a Girona i només havia vingut per aquelles festes, i quan es van adonar de l’hora que era van penjar, i van quedar a las 11h a casa de la noia perquè vingués l’amiga i s'arreglessin una mica. A les 12h van anar cap al parc amagat a veure si arribaven els seus amics. Com sempre van arribar tard. Bé, quan van arribar, la noia va veure el noi de Girona, van començar a tontejar, però això no va ser res perquè la festa va començar quan tots van començar a treure la beguda i van començar a beure i a divertir-se. La cosa no va acabar aquí: la noia va acabar embolicada amb el noi de Girona, cosa que abans ja ho havien estat, però hi havia hagut molts rumors i es van separar una mica. Però aquell dia davant de tothom es van fer petons, abraçades.... Al final anaven tan beguts que feien el tonto, fins i tot després quan eren les 3 de la matinada van marxar cap a una discoteca que es deia Lluna. La noia anava amb una borratxera que no s'aguantava i l’amiga la va haver de portar fins a casa seva. Encara sort que vivia al costat! la va haver d’ajudar a pujar les escales, a posar-li el pijama... Quan es van posar al llit l’amiga no podia dormir i va engegar una estona l'ordinador. Al endemà quan es va aixecar la noia no se’n recordava de res. L’amiga va començar a riure i totes dues es van quedar parlant al llit.

Comentaris

  • Bon començament[Ofensiu]
    nadàlia | 27-11-2012 | Valoració: 6

    Et felicito pel teu primer relat. D'escriure se n'aprèn escrivint i també llegint. Tot es començar i no deixar-se emborratxar ni per l'èxit ni pel fracàs. Felicitats i segueix escrivint. Si vols ens llegim.

  • magrada![Ofensiu]
    Bhanae | 05-03-2011 | Valoració: 6

    magradat la història!!!!

  • OlmaQG | 02-03-2011 | Valoració: 5

    Està bé la teva història.

  • Juddit | 02-03-2011 | Valoració: 6

    M'agrada la historia esta bé.

Valoració mitja: 5.75

l´Autor

Foto de perfil de Nadiia

Nadiia

1 Relats

4 Comentaris

644 Lectures

Valoració de l'autor: 5.75

Últims relats de l'autor