Un somni

Un relat de: rialla

Em vas bessar suau com tu saps, jugan a tocarme els llabis amb l'esencia del desitg sense arribar-los a tocar... jo seguia el ball, et llepava suaument els llabis entre el va i bé,
Sentia com respiraves, es barrejaba el teu respirar amb les meves mirades insinuants.
Desconeixiem el cos de l'altre.Tot era nou, l'olor on s'uneixen les galtes amb el coll, el tacte de la llengua, ben humida i calenta,les caricies al coll baixant fins l'escot. Els teus dits suaus lliscaben per els porus de la meva pell... i m'excitava. Perdia el control del moment...on fen-te un petó als teus llabis tant encisadors...tornava agafar el nord.
El meu cos et desitjava, i palpitava de gust.
Volia i no Volia... Tenia pudor que veiesis en els meus ulls les ganes de tu.
La timidesa s'apodarava de mi, t'estimo tant.
El meu cos et cridava, tenia ganes que em toquessis, que em treguessis la roba i em fessis teva, de notar-te dins meu, i gaudir plegats.
Però m'agradava tant com m'acarisiaves i em besabes que no volia interrompre.
Jo mig nua, i tu mig nuu, els meus pits tocaben el teu pit... ells també s'acariciaven...et miraba i em sortia res, cap paraula escaient. Amb mirar-te als ulls ja en tenia prou.
Estavem estirats un al costat de l'altre, amb aire inocent però et desitjava com mai. Els teus dits donaven cercles als meus pits... m'encanta, tocant-me els mugrons que estaven durs d'excitacio, Em fonia...
Vas anar acarisiant el meu cos, vas arribar al meu sexe, vas acarisiar-me per sobre les calcetes..mmmm...era genial.
Era com un bon coktail, després d'haber triat amb molta cura els seus ingradients, per donar el resultat exacte del sabor i aroma, per donar un gust al bon paladar...

Et tenia allà a tu, l'home que estimo, el qual em fa sentir especial vagi on vagi, amb el que em sento plena, el que anyoro cada matí, i li explicaria cada cosa que em pasa al llarg del dia. Ets tu.

Vas apartar amb delicadesa les calcetes per tocar-me el sexe, et volia. ...estava molt excitada... molla, molla de gust... No podia controlar els moviments del meu cos, Era tota teva, nua, vibraba el só de la teva música, em tocaves a estones amb delicadeça, d'altres semblava que el teu desitg i el meu es fucionaven amb un...com un bon pianista que adora les seves tecles del piano.

Estava molt exitada, tant que al sentirte dins meu, i ballar plegats......Mhmmmmmmmm



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

rialla

4 Relats

7 Comentaris

4164 Lectures

Valoració de l'autor: 9.20