Un Favor

Un relat de: Joan G. Pons
Un favor... Qué es ?
Una ajuda que hom concedeix a algú.

Rebre i Donar Favors, quelcom quotidià.

El FAVOR , un regal que ajuda a algú, que es troba o viu una certa situació de necessitat o semblant.

Una de les característiques de fer o rebre un favor, es la gratuïtat .

Realitzem favors, sense esperar res a canvi. Un "gracies" i prou, com a màxim.
Els favors no tenen preu ni demanen res a canvi. Precisament aquesta es la seva principal característica .

Donar o Rebre Favors, produeix unes sensacions interiors, molt peculiars, que omplen molt.

Visca !!! donar i rebre FAVORS.

.............................................

Comentaris

  • Favors[Ofensiu]
    Prou bé | 04-12-2023

    És bo poder afavorir algú amb els nostres actes. Amb tot cal preveure com rebrà l'altre el nostre favor.
    He rebut moltes vegades una frase com aquesta: "A mi no cal que em facis el fa or" O " Jo no necessito el favor de ningú"...
    Per pensar, com sempre, amb les teves reflexions.
    Amb total cordialitat

  • Són sincers?[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 03-12-2023 | Valoració: 10

    "Els Favors" serien com l'essència de la solidaritat, la part més sincera de l'ésser humà, quan realment el favor és desinteressat, aleshores el "Gràcies" que es rep sona com el clímax de gratitud.
    Fins aviat,
    Neus

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-12-2023

    Hola, Bona vesprada, gràcies per la teua opinió sobre el meu poema "Pètal de rosella".
    Això està bé. Les coses clares i el xocolate espés.
    Ets de Barcelona capital?
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Hola, bona vesprada Joan. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-12-2023

    Et comente que aquest relat teu d'"Un favor" ja t'ho havia comentat i està que és així.
    Et dic també pots anar a Inici de Relats en Català i buscar un poema meu que es titula "Pètals de rosella", que encara no me l'has comentat. Crec que t'ha passat per alt.
    Gràcies.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Favor [Ofensiu]
    MJosep | 02-12-2023 | Valoració: 10

    Quant surt del cor, fantàstic. Però he de reconèixer que jo com s mínim he esperat no que me l tornin Però si que no em clavin una ganivetada. A vegades m'he penedit de fer favors.

  • Interessant. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 01-12-2023 | Valoració: 10

    Has fet un bon assaig molt profund i a la vegada molt raonable.
    Si me'l plantege jo, diria que tot està en l'interior de la persona.
    Molt bé, Joan. Enhorabona.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Sense res a canvi...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 01-12-2023 | Valoració: 10

    és una manera de dir-ho, però el meu parer és que sempre rebem alguna cosa a canvi, si més no, la satisfacció que ens produeix el fet d'haver ajudat a algú de forma desinteressada, i això no té preu.

    Molt encertat Joan.

    Rosa.

  • Favor 2[Ofensiu]
    Soleilsi | 01-12-2023 | Valoració: 10

    Els favors es poden regalar tot l'any, no cal cap dia especial ni diada...
    Visca els favors quotidians!!!!

  • Els favors[Ofensiu]
    Soleilsi | 01-12-2023 | Valoració: 10

    Un favor petit o gran, dóna igual però per qui el rep segur que és gegant!
    Gràcies Joan!

Valoració mitja: 10