Un dijous

Un relat de: RASTABLANC

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

En l'arribada de la tardor i durant els primers contactes amb la nova estació, el canvi de temperatures es fa més sobtat i evident. Només durant l'estiuet de Sant Martí es contempla una petita bonança que la gent aprofita per acomodar-se i adaptar-se als nous dies. Som dijous, corre l'aire ben fort, i com d'esperar és aspre i humit. El vent colpeja fortament el passejar de les persones que elles, robustament, lluiten per cotrarrestar-lo. Ànimes en pena que governades per agents càlids encara presents en el record, s'arrosseguen per tot arreu quan topen amb el fred.

Arriba l'hora determinada i el tren guanya terreny en el seu pas per Gelida. Dels vidres entelats es dibuixen formes diverses i múltiples ombres que com a formigues famolenques s'agrupen en busca del seu cau. D'entre aquella munió de gent, un cos ressalta per sobre de tots. Ella es mou diferent a la resta, passeja també diferent i es dibuixa lògicament diferent. La seva silueta és robusta però juntament amb la seva delicadesa la fa irresistible. Aparentment sembla senzilla i fràgil però la seva fortalesa es fa present quan se t'apropa. Té les mans delicades però a la vegada fortes i són capaces d'apretar-te i fer-te sentir seva d'una sola estrebada..

Tot i la seva posició per sobre els demés, ella també busca el seu refugi, que en aquest cas sóc jo. La recerca d'ella és més plàcida i no triga ni segons a localitzar-me. Utilitza el seu enginy amb farcells de seducció per apropiar-se de la meva mirada. Jo l'hi responc i la segueixo i ressegueixo sense treva. Els meus ulls només contemplen el que sense cap dubte és un plaer, encara per desvetllar, embolicat amb capes de roba apropiades per l'ocasió. Ella s'apropa i cada vegada es fa més visible. Propi d'un home heterosexual com jo, és despullar-la amb la mirada, i sí pot ser, i et cedeix el seu vist-i-plau, despullar-la amb les mans d'un mateix és una tasca obligada davant d'una bellesa així. Aquella fermesa immaculada és digna d'una dona segura i convençuda d'ella mateixa..

El seu cau és lluny, però ella està tranquila perquè la seva primera parada és amb el seu estimat, un servidor, això la reconforta.. Puja al meu cotxe, i la seva olor gratificant s'apropia del meu petit espai que encara s'encongeix més amb la seva magnitud. El primer contacte és ràpid i senzill per molt afectuós. La fredor del seu cos, provocat pel trajecte del tren al meu cotxe i de les baixes temperatures, contrasta ràpidament amb els meus llavis. Els seus atributs són frescos i plens de vida, amb la seva agilitat aconsegueix despertar les meves obsessions més carnals. Hàbilment responc amb un petó ben fort a la galta, i amb bones paraules la convido a abraçar-me.
Tenim poc temps però és suficient per explicar-nos vivències, sentiments, emocions i estimar-nos, és clar. Compartim sense descans i fins i tot les nostres rialles es fan senyores de l'enton. Estem ja alimentats, de tot, o casi de tot. Menjar, fum, no han faltat en aquesta nova trobada i un cop plens, un altre to s'apropia de l'ambient. La seva mà guanya terreny per sobre la meva cama, suaument comença a recórrer els més inhòspits dels indrets. Corresponc com ella es mereix intentant avançant-me en aquesta cursa plena d'amor. Els nostres caps topen i deixant-nos arrossegar pels cors, ens disposem a vesar-nos. El meu front, les meves galtes i tot jo s'acaronen a la seva mercè, la meva estirada llengua s'arrossega com un rèptil pel seu perfil i comença a xuclar com un animal plenament desenfrenat. Amb contundència m'agafa l'entrecuix i els seus dits llargs m'endureixen, ella sap que m'excita i jo enmig del desconcert em deixo portar per la situació. Aprofita per petonejar-me una i altra vegada sense parar. La sento en el meu interior i s'apodera dels meus sentits. En la meva defensa em llenço al seu damunt i enmig d'un pacte ens despullem subtilment però amb dificultats provocades per la falta d'espai.

Quasi nus, no ho puc evitar ... i em llenço compulsibament als seus pits. Anteriorment els he palpat, però ara em disposo a fer-los meus. Estic estirat a sobre seu i presento que aviat començarà a recaragolar-se de plaer. Llevo les restes de roba i amb delicadesa pressiono els seus mugrons per apropiar-me'ls. Els seus pits són tendres i de presència discreta però amb un força creixent i d'un sabor inenarrable produint sensacions indescriptibles. Les meves mans són agents dominants i la meva posició més alçada em brinda l'oportunitat de presenciar un paisatge magnífic. Ella geu i comença a notar els meus atributs. Li agrada i jo ho presento. Retirem les últimes barreres i avançant-me de nou al seu cos em disposo a clavar-li el meu membre en alça. Ella es prepara per rebre'm i m'ajuda a fer via. Un extrem comença a entrar, els seus llavis vaginals estan enllestits i en el seu interior tot va a la perfecció. Tota la maquinaria esta en marxa i el seu cony desespera per engollir la meva entrada. No tardo ni un dècima de segon més i quan encara desconec si vaig ben encaminat, veig com la seva ma allargada enfoca la direcció oportuna. Amb tota la meva energia i amb la corresponent la penetro sense parar. La primera entrada és dura però tot apunta que aquella serà una gran nit. Ràpidament m'agafa la ronyada amb les dues mans i tot creant una molt bona posició la penetro una i altra vegada sense parar. Lubricació del seu cos és perfecte i els seus òrgans interns han fet una molt bona feina. M'apropo i m'allunyo repetidament sense cessar utilitzant girs insòlits de la meva cintura per aconseguir transmetre-l'hi el màxim de plaer.

Les meves mans baixen fins al seu cul i tot i les dificultats intento estirar-les al màxim per aixecar-la fins al possible sostre de la satisfacció. Tot i ser un bon moment és necessari i imprescindible parar l'acte sexual.

Un intermig ens interromp, però no és motiu per a refredar-nos. Em poso el condó i ella juga amb la meva arma, hores d'ara, ben carregada. Ja hi tornem a ser i ara ella vol ser amo i senyora del meu cos. Jo segueixo les seves instruccions com un submís fidel al seu amor i seguint els seus passes dedueixo que l'estic posant molt calenta. Comença a apretar-me i tot i la seva resistència habitual crec que avui no aguantarà gaire més i es desfarà amb mi. Les seves mans donen voltes desconcertadament per la meva esquena quan de sobte paren en sec. Tot s'apropa i els múltiples sacsejos dels meus malucs la fan para boja. Jo ja fa estona que estic mig perdut i només intento seguir-la, com un simple músic segueix la batuta de la més gran de les directores d'orquestra. Els petons són cada vegada menys delicats però més intensos, això ens posa a cent i les nostres salives en formen una de sola. Arriba el moment i jo, desconcertat, la mossego suaument ...

Clavo les meves dents per demostra-li que la desitjo (ella s'exclama) i amb sutil·lesa li trasllado algunes dolces paraules a l'orella. Segueix buscant l'orgasme i el que semblava que era fàcil d'arribar tot d'una apunta que tardarà una mica més. Jo encara resisteixo però no sé fins quan. Cada vegada tinc més present que sota meu i dins meu tinc una preuada donzella i això pot amb mi. Intento controlar-me per no esgarrar-ho i ella demostra una força pròpia d'un cicló. Les seves mans tornen a fer de les seves i cada vegada la pressiono contra mi amb més força. L'aixeco des del cul i l'apreto dins meu. L'estiro i l'apreto de nou, conquisto el seu coll i la meva llengua de cedeix davant d'aquell cos immaculat. Descanso i comprovo que el seu dolç alè és fort i calent ... m'apropo i veig que està disfrutant com mai. El seva boca topa amb la meva orella i amb un delicat "més Isaac, més !! sí, així, sí !!" aconsegueix fer-me treure tota l'energia acumulada. Els seus gemecs ara ja són constants i jo tot esverat començo, sense parar a penetrar-la compulsibament, fins que lògicament tot estirant les mans i les cames em corro de ple a dins seu (i del condó, és clar).

Tot i el plaer acumulat en aquesta acció ella encara em demana més i no està disposada a deixar-me marxar. Veu i sent que jo he arribat a l'òrbita i prega clemència perquè continuï al seu costat. No m'ho penso ni un moment.

Abans no debatlli la meva erecció em dedico en cos i ànima per fer-la sexualment feliç. Ens deixem emportar per pensaments plens de passió on els nervis aquesta vegada no trucaran a la meva porta. Múltiples calfreds pugen per les seves cames i tremolors suaus d'excitació l'hi arrenquen un somriure alegre. No n'hi ha cap dubte, ja és aquí ... els xiscles són dolços i deixaran endarrere una vetllada amb molt bon gust. Seguit, la seva pell de textura sedosa com el llom d'una euga, conquereix definitivament les minúcies del meu present. Ella s'estira i dels dos cossos ja només en queda espai per a un. Els crits són cada vegada més alts i clars " ... ooooh!!! AAAAH!!! ... "

De cop el seu pes i la seva força recauen, ella ja geu sota meu tot satisfeta. És present que ha estat disfrutant i els seus gemecs d'agraïment són fruït d'una bona follada. Em fet l'amor com adolescents, desenfrenadament i amb molta passió, però també hem fet l'amor com una parella, amb precaució, seguretat i delicadesa.

Gaudeixo i aprofito l'ocasió per observar-la novament. Des del meu lloc encara privilegiat la contemplo fins que ella em demana una mica d'espai per acopar-se al seient. M'aparto com puc (amb poca habilitat per cert) Em poso al meu lloc de conductor i comprovo mentre encara no es vesteix, que la seva bellesa és deliciosa. Afegint-li una mica de nata i una cirereta, seria un confit idoni per a un gran casori.

M'apropo al seu costat i reposo el cap sobre els seus pits. Ella m'acaricia el front i jo la petonejo. Definitivament o hem passat molt bé i la seva cara de felicitat parla en el seu nom. Només ens resta vestir-nos i retornar a la nostra realitat.

Ara ja encaminem el nostre retorn i l'acompanyo tot cofoi fins al seu cotxe. Encara ens tenim una estona que ens serveix de bombolla d'oxigen aban
s no haguem de despedir-nos. El recorregut no és molt llarg però suficient per xerrar una miqueta més. Un cop hi arribem, ara sí ja ens hem de dir adéu. Un fort i constant petó és la nostra targeta de visita i una bona abraçada és per recordar-nos que ens tenim. L'apreto amb força i estima, intentant emportar-me una mica del seu olor. Avui la despedida no s'allarga, el mal temps i l'hora són inconvenients comprensibles per agilitzar l'adéu.

Definitivament marxa, i el seu posat ferm i la seva silueta es dibuixen ara als vidres glaçats del seu vehicle. Segueix sent robusta però juntament amb la seva delicadesa la fan novament irresistible. Sembla senzilla i fràgil però la seva fortalesa ressalta com sempre.

Comentaris

  • un dia qualsevol[Ofensiu]
    fill de les ombres | 08-03-2005 | Valoració: 9

    en un cotxe, lloc intrèpid i estret, propi de les presses i pàtria dels sense sostre on caure ajaguts.
    viatjo sovint llargs trajectes i en ells no puc treure'm del cap totes les escenes presenciades pel meu cotxe vell, imagino que a tu et passarà el mateix.

    dius que no ets de lletres però m'ha agradat molt.
    enhorabona, segueix escrivint!

  • De l'autor[Ofensiu]
    RASTABLANC | 19-04-2004

    És un escrit que vaig fer per la meva estimada, d'un dijous qualsevol.
    Demano perdó per les faltes. L'he enviat perquè hem feia gràcia però us aviso de que no sóc persona de lletres ...

    Reconec que sense poder-se imaginar l'entorn i els les protagonistes, l'escrit pert bastant per no dir ho pert tot. Tot i així si no teniu molta feina es pot llegir que tampoc farà cap mal.

    Salut i sort amb els relats.

l´Autor

RASTABLANC

1 Relats

2 Comentaris

1667 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor