Un bon company, el SILENCI.

Un relat de: Joan G. Pons
Compartir, cercar, amb certa freqüència estones de silenci, aporta pau i equilibri al nostre viure i conviure.
Estimar el silenci, no suposa menysprear les converses o xerrsdes. Invoquem una natural convivencia.
El Silenci crea un clima de tranquil·litat, que ajuda a connectar fàcilment alternatives de reacció.
Es un company, que sempre tenim al costat i moltes vegades respectar ho il·lumina situacions conflictives o delicades.
El temps de Silenci es un temps, semblant a la parla, i a vegades te3el seu joc positiu en les converses.
Bon suport, viure moments de silenci.

Comentaris

  • Necessari...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 19-01-2024

    i resolutiu la majoria de vegades. El silencia és pau, reflexió, ajuda a conèixer-nos, a saber el que sentim i necessitem. Sempre és beneficiós .

    Salutacions Joan.

    Rosa.

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 10-06-2021

    Gràcies PERLA DE VELLUT.
    Comparteixo.
    Salutacions, Joan

  • El silenci es manifesta[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-06-2021 | Valoració: 10

    Realment quan estem en silenci, es va manifestant el silenci, però cal anar em compte a l'hora de parlar, perquè sempre el tenim dins del cor.
    Una bona reflexió sobre aquest element que ens acompanya sempre.
    Saluts.

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 10-06-2021

    Gràcies. Silenci bon suport.
    Salutacions
    Joan

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 08-06-2021

    Gràcies. Comparteixo totalment.
    Salutacions, Joan

  • Bon company[Ofensiu]
    Soleilsi | 08-06-2021 | Valoració: 10

    El silenci... un bon company per a la vida. Ajuda a la reflexió i a prendre bones decisions! El silenci et connecta en el jo més personal i íntim.
    Gràcies per compartir, Joan!