Tu

Un relat de: Ilargi betea

Obro els ulls i em trobo rodejada pels teus braços protectors i forts, amb les venes blaves ressaltant damunt la teva pell clara.En acabat, les teves mans, varonils, dures i pel contrari també suaus,que saben ser tan hàbils per arrencar la millor música d'una guitarra com del meu cos...
Sento l'escalfor de la teva pell al llarg de tot el meu cos, m'envolta i em fa sentir segura, sembla que mentre estiguis amb mi res dolent em pot passar, que les agulles dels rellotges que porten les desgràcies s'aturen.
Em giro suament per poder-te observar en la teva totalitat en la penombra de la cambra.
La cara relaxada, els ulls, sempre tan vius i inquiets com tu, resten tancats donant a la teva cara una expressió
plàcida. Els llavis cantors, que poca estona abans resseguien el meu cos, dormen dibuixant una mitja lluna. Sota el clotet que se't fa al coll, allà on coincideixen les dues clavícules, comença el teu pit, tan ferm, esquitxat de pèl al voltant de les dues perles rosades que
descansen alla on m'agradaria poder reposar jo sempre, sentint els bategs del teu cor i imaginant que puc viatjar per la sang que impulsa, formant part de tu...
Els meus ulls topen amb el teu ventre, que com a preludi del que ve després sembla convidar-me a besar-lo, a perdre'm al teu melic...
Alertat pel meu moviment obres els ulls, em dius una paraula dolça i canvies de postura descobrint-me la teva esquena llisa i sensual.
Ara em toca a mi abraçar-te, cuidar-te, i ho fare gustosa, sempre...

Comentaris

  • ben expressat[Ofensiu]
    Estel | 06-05-2006 | Valoració: 9

    i ben escrit, tot i que dubto que hi hagis plasmat tot el que sents en realitat. per sort la resta es pot llegir entre linies. costa molt escriure sobre el que es pensa o se sent en el fons i jo crec que ho has fet força bé. continua així
    i gràcies pel teu comentari, (per cert, tu també escrius amb paraules enrevessades i cultes) et continuaré llegint

  • fa temps...[Ofensiu]
    AnNna | 17-04-2005 | Valoració: 10

    que el vaig llegir, però és que m'encanta... de veritat, és tan bonic... a mi també m'agradaria que em fessin un regal així...
    se m'han entelat els ulls... és genial...
    petons, nena!
    AnNna

    p.d: vaig pensar en tu a la trobada!

  • doncs...[Ofensiu]
    Capdelin | 18-01-2005 | Valoració: 10

    t´he posat un 10 ( la nota no té cap importància ) perquè has sabut ( cosa difícil ) tocar, descriure una escena amorosa, íntima, sexual... sense caure en la barroeria i prepotent pressumpció d´excitar als lectors, remenant un tema tan delicat i a la vegada tan popular i superusat... has dibuixat amb delicadesa els instants necessaris i els detalls corporals i física que tu has volgut resaltar... amb suavitat, amb bogeria controlada, amb passió literària blanca... sense ser oportunista per enfonsar-te ens els detalls més calents d´un tema tan eròtic...
    has permès que la literatura i els elements poètics i fins... dominessis el relat, deixant pèls i senyals animals... per a un altre tipus de relat... i també vull resaltar la senzillesa literària (sense grans atapeïments) que fan que els teus sentiments surin netament per al lector.
    com sempre fas tu... màgia, fantasia, amor... però... sense caure en el porno-text que només té cos i gens d´ànima! gràcies Ilargi per demostrar-me que en dos llits de bojos enamorats ( en relats poètics ) a més i més de dos cossos nus plens de passió... també hi caben... dues ànimes blanques...
    una abraçada... ( i gràcies pel teu comentari )

  • George Brown | 15-01-2005

    Potser no l'hauria de comentar, ja que entenc que és un relat molt personal i va dirigida a una persona en concret, però si el vas publicar aquí suposo que va ser per compartir-lo amb tothom.
    Realment com a regal és un relat magnífic, expresses un instant amb una dolçor, una tendresa i un amor increïble. Un instant que en principi no té cap importància, però aquests petits moments, aquests petits detalls són els que ens porten cap a la felicitat.
    M'ha agradat molt, felicitats!
    una abraçada,
    Jordi.

  • gràcies[Ofensiu]
    nasser | 10-10-2004

    molt bo!!

  • tot té el seu motiu...[Ofensiu]
    Ilargi betea | 25-04-2004

    Tens raó, però si ets una mica observador te n'adonaras que la persona que el va valorar estava bastant implicada en el relat, era una sorpresa en un moment especial i el va valorar com a regal, no per la seva qualitat literària. De tota manera, gràcies per haver-lo llegit i comentat.

Valoració mitja: 8.8

l´Autor

Foto de perfil de Ilargi betea

Ilargi betea

28 Relats

389 Comentaris

188432 Lectures

Valoració de l'autor: 9.42

Biografia:

- És que si fos poeta podria dir tot el que vull.

- I què és el que vols dir?

- Bé, aquest és el problema. Com que no sóc poeta no puc dir-ho.




Fragment de "El cartero de Neruda" d'Antonio Skármeta.