tu, tu i tu

Un relat de: osterreich

Avui et diria moltes coses, però no cap tindria sentit per a tu. Tu, que vius al teu món, que mai t'assabentes de res, que mai pares compte del que passa al teu voltant. Tu. Només tu, sempre tu, tot és tu, abans que res, tu, abans que ningú, tu. Abans que tu, només tu. Tu, tu i tu, i després, altra volta tu.
Doncs a veure si t'ofegues amb el teu tu! I llavors, tu mateixa t'ajudes. I t'ho contes a tu mateixa, perquè tu només confies en tu.
Fes-te un favor, i deixa de pensar, per una vegada, en tu.
La nostra llengua, rica com és en paraules, té més pronoms a més del jo. Podries provar amb ell o ella, fins i tot, si tu volgueres, podries emprar el nosaltres. Veritat que sona bonic? Nosaltres, és a dir, tu i jo. Tot un món nou i ple de possibilitats. Prova-ho, jo t'ajude. I deixa de ser només tu, sempre tu, abans que ningú, TU!

Comentaris

  • Egoïsme[Ofensiu]
    helena | 07-06-2006



    Hi ha gent que només pensa en el seu petit univers.
    És difícil canviar a les persones i potser tampoc és massa étic.

    Tot cau pel seu propi pes. I el temps posa a tothom en el seu lloc.

    Jo no m'esforço gaire a canviar temperaments complicats, desgasta massa, i la vida es curta.

    Salutacions i benvingut!

    helena

  • odi | 07-06-2006 | Valoració: 7

    Bé, m'agrada...aquesta repetició que fas sap mostrar la mena d'actitud acaplaradora que tenen aquest tipus de persona.
    Molta repetició i un text curtet, fa que no acabi fent-se pensat. M'agrada

  • interessant...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 07-06-2006 | Valoració: 9

    molt currat!!!! ;) potser vulgui dir un altre cop no tan sols tu, m'agrada!!

l´Autor

osterreich

1 Relats

3 Comentaris

1094 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor