T'estimo

Un relat de: kissthechaos

ets el que vull. ets el que necessito. em fas feliç. em fas plorar. em tens encara que no vulguis a vegades tenir-me. estic aquí. t'estimo moltissim. no pensis en les coses petites. sempre hi ha algu. sempre ha de passar algu. però si tot seria com volem.. no ho apreciaríem, ens donaria igual. per mi, ets tot. t'estimo i ja està. tens que apendre a tancar els ulls quan toca.. i obrir-los per veure el que hi ha, el que tens [jo també]. ets genial. ets carinyos. ets romàntic. em fas sentir coses que ningú m'ha fet sentir!. em fas riure. em fas riure encara que no vulgui somriure. em fas sentir com una princeseta del punk rock. em fas sentir com una princesa. em fas sentir com si jo fos l'única tia especial d'aquest món tan.. xungo. quan estic amb tu.. m'importa una merda els de mes. perquè només t'estimo, de veritat a tu. només m'importes, de veritat, tu. només et necessito a tu. no vull deixar-te. mai. que si algu té que passar un altre cop.. val, però ho passem junts; fins al final. es que.. no hi ha res més.. bueno.. hi han les sensacions que són indescriptibles. no vull capricis. no vull fer de tot. et vull a tu. vull fer coses amb tu. mai. mai. mai. mai havia pensat.. que acabaria així. mai he estimat tant. mai m'he deixat estimar.. perquè no e volgut passar-ho malament. perquè sempre ho e passat malament.. sempre e acabat sent jo la víctima. per això no volia sortir amb tu.. (al principi).. perquè tenia por.. perquè veia que m'agradaves molt.. i que pot ser.. acabaria com sempre. però vaig veure.. que amb tu.. estaria feliç.. que em donava igual si acabaríem malament.. però que.. veia que lo nostre tenia que ser.. que teníem/tenim que estar junts.. que series un dels millors que e tingut (ho ets)..que series.. perfecte per mi.. i ho ets. tot el que tens.. t'ho mereixes. perquè ets molt especial i no soc l'única que ho pensa i ho sap. un defecte teu? penses masses les coses. el món no es tan complicat i que el que veus.. el que tens.. es per algu. no es perquè si. tens molta sort. perquè? perquè ets molt :] la gent que no té res.. es perquè no volen, perquè es cruel.. nosaltres.. ens tenim. quina sort que tenim.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de kissthechaos

kissthechaos

4 Relats

0 Comentaris

3309 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Al mateix temps que la lluna,
una gran perla s'apaga en el teu dit;
dissipa la brisa retardats enrojolaments;
i el cel com una barca que va a pic,
definitivament naufraga als teus ulls.

--Lluna.

Últims relats de l'autor