teoria del fracàs # 37

Un relat de: quinohiveu

Em correré a ta boca
i del petó que em faràs
quedaré ben bé prenyat.

Comentaris

  • penso...[Ofensiu]
    AnNna | 18-10-2004

    com l'aina i el sergi, benaflec. No és pas un comentari que falti el respecte de ningú, ni que porti mala influència.
    És més, jo tampoc puc entendre tanta guerra de comentaris en el de les palles de la tiamat. mira, cadascú escriu com vol, i no crec que aquests dos pensessin a fer un poema d'allò més currat i bonic, i poètic, i expressiu, i amb milions de recursos retòrics al escriure això.
    simplement, escriuen sobre un tema que a vegades es creu indigne, o tabú, malsonant, maleducat.
    i, la veritat, no és així.
    Però com que hi ha tanta incultura al món, passen aquestes coses... que comencen polèmiques inexplicables....

    Bé, adéu.

    Quinohiveu (bonic nick, per cert xD), que no és una meravella el poema, però ja he dit el què. mult bé.

    bye bye.

  • no és per entrar en polèmica..[Ofensiu]
    aina | 18-10-2004

    però crec que sí que són comparables en el sentit que els dos tracten temes que poden semblar de mal gust per a segons qui, però deixant els gustos de banda, qualsevol relat no deixa de ser literatura i n'hi ha de molts tipus, no té perquè agradar a tothom! (per això no entenc tantes crítiques a la Tiamat)

    és més, benaflec, crec que és més lleig criticar sense donar a conèixer el que realment saps fer que no pas que algú utilitzi el relat d'un altre per fer-nos veure a tots que ens estem equivocant. Penso que en Sergi no ha faltat pas al respecte del quinohiveu!!! no sé d'on t'ho treus..

  • Respecte, diu...[Ofensiu]
    benaflec | 18-10-2004

    Doncs sort que respectes a quinohiveu. Ets RESPECTUÓS com pocs. Escrius força bé, les coses com són, però no pots dedicar-te a buscar per la web relats i/o poemes que et semblin comparables a "aquell" en qüestió.

    I que consti que t'ho sembla a TU que es poden comparar.

  • No tinc per què ser elegant[Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 18-10-2004


    Amb gent que no ho és. Com ara tu.

    Per mí, això no és més que un exemple de les polèmiques absurdes que s'arriben a muntar amb comentaris com els teus, que no guarden respecte per l'autor, perquè jo respecto els escrits d'en quinohiveu.

    Els teus no els puc respectar perquè no en publiques, ni crec que t'atreveixis a fer-ho.

    I no he posat cap de meu (si no ho hauria fet) perquè no en tinc cap de tan curt.

    Et convido a que busquis un que no t'agradi (en tinc molts i alguns fins i tot jo els considero dolents) i em facis un comentari amable i constructiu dels teus.

    Una abraçada.

  • Això no es fa, home[Ofensiu]
    benaflec | 18-10-2004

    Amic Sergi,

    trobo d'un mal gust horrorós això que has fet. El teu gest m'ha deixat sense paraules. Com se t'acut agafar un poema del quinohiveu per dir el que en dius? Posa'n un de teu, si n'has de posar algun com a exemple, no esquitxis un tercer aliè a aquest sidral. És molt, molt lleig això que has fet. Et feia més elegant.

  • Les dones també es fan palles... Fins i tot Aretha Franklin[Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 16-10-2004


    Aqui teniu una mostra de com podem arribar a ser de ximples, a vegades.

    Digueu-me:

    En què es diferencia aquest poema del de la Tiamat?

    Jo no entro en la qualitat de cap d'ells, però trobo tan digne (o indigne) l'un com l'altre.

    Au, a veure si tots fem un pensament i utilitzem aquella paraula que tan magníficament deletrejava Aretha Franklin:

    R E S P E C T (E)

    I deixem a la gent una mica d'una altra paraula que ella cantava a "Think":

    FREEDOM!

    Una salutació (ah, i, segurament, l'Aretha també se'n feia, de palles)

    Sergi.

  • Amics relataires![Ofensiu]
    Ilargi betea | 07-10-2004

    Volia dir-vos que com els organitzadors de la nostra pàgina tenen molta feina amb tants relats i no trobaven el moment de fer el fòrum vaig decidir fer-ne un de provisional per anar passant. Els ha semblat bé i m'han demanat que ho digués a algún comentari seu o meu abans que ells destaquessin l'adreça del fòrum a la pàgina d'inici. Se m'ha acudit que la millor manera de fer-la arribar a molts usuaris era posar-vos un comentari als més llegits i a alguns altres relataires (si em deixo algú que hauria de ser-hi, ho sento! sóm tants que em segur que em fallarà la memòria!) tot i que vull que quedi ben clar que és una iniciativa per TOTS els usuaris del web (escriptors i lectors).

    http://boards.melodysoft.com/relats/

    Una abraçada i (ho sento, Manu, no puc evitar-ho! :P) molta màgia!

    PD: El fòrum és molt senzill, potser fins i tot cutre, però és el que hi ha..sóc un desastre en qüestions tecnològiques! de tota manera, crec que per fer la seva funció n'hi ha prou... XD

l´Autor

quinohiveu

96 Relats

61 Comentaris

83115 Lectures

Valoració de l'autor: 7.50

Biografia:
QUI NO HI VEU és un projecte poètic que s'ha desenvolupat en la xarxa per mitjà de l'edició en aquest web, i que es continua desenvolupant en http://www.lamevaweb.info/quinohiveu.

Tots els poemes publicats en aquest web han estat extrets de "teoria del fracàs" i "nu dry" i fragmentàriament de "no et preocupis pas, que em moriré".

Altrament, l'acció segueix la seva via --altres vies-- amb altres reculls, com per exemple amb els ja publicats "per al meu amic", "nu dry (boadas mix)", "lubricidi" (editat a: http://www.valladolidwebmusical.org/escritos/lubricidi) i algun altre que veurà la llum o la fi ben aviat o ben tard.