teoria del fracàs # 1

Un relat de: quinohiveu

Si no és una hòstia
un poema és una
truita de paraules mortes.

Cal esmicolar bé el cos,
esprémer les freixures
i pendre-s'ho en una terrassa,
mentre la vida es fon com un glaçó.

Comentaris

  • donablanca | 17-03-2005 | Valoració: 10

    està bé aquest projecte d'enviar un poema cada dia.
    com diuen més a baix el poema te prosódia

  • Paranoia[Ofensiu]
    AnNna | 18-10-2004 | Valoració: 7

    Són tot paranoies així? Només n'he llegit dos, de moment... Però bé...
    Que en aquesta web la gent s'en va molt de l'olla.... ho he pogut comprovar....
    Po vaya....
    Que no és bo pressionar-se per escriure una cosa cada dia tot i que jo en un principi també vaig decidir-ho. com que no em surtien les coses, vaig claudicar.

    apa dew!!!

  • gràcies, ilargi[Ofensiu]
    quinohiveu | 17-09-2004

    gràcies, ilargi

    la meva intenció és enviar un poema cada dia.

    clica: http://www.lamevaweb.info/quinohiveu

    dissemina-ho

  • Molt oríginal[Ofensiu]
    Ilargi betea | 15-09-2004 | Valoració: 9

    No sé perquè però el teu poema m'ha enganxat. L'he rellegit uns quants cops i...sí, m'agrada!
    Té una sonoritat que m'atrapa.
    Moltes felicitats per aquesta entrada al web!

    Una abraçada i molta màgia!

Valoració mitja: 7.25

l´Autor

quinohiveu

96 Relats

61 Comentaris

83128 Lectures

Valoració de l'autor: 7.50

Biografia:
QUI NO HI VEU és un projecte poètic que s'ha desenvolupat en la xarxa per mitjà de l'edició en aquest web, i que es continua desenvolupant en http://www.lamevaweb.info/quinohiveu.

Tots els poemes publicats en aquest web han estat extrets de "teoria del fracàs" i "nu dry" i fragmentàriament de "no et preocupis pas, que em moriré".

Altrament, l'acció segueix la seva via --altres vies-- amb altres reculls, com per exemple amb els ja publicats "per al meu amic", "nu dry (boadas mix)", "lubricidi" (editat a: http://www.valladolidwebmusical.org/escritos/lubricidi) i algun altre que veurà la llum o la fi ben aviat o ben tard.