Star Wars. Episodi V: L' amperi contra Paca

Un relat de: Robben

Qui ha dit que la intolerancia, no forma part de les persones. Com es pot ser tan ignorant per negar, que les persones, estem subordinades al nostre jo interior que ens guia arreu on anem.
Tots som producte de la succesió, fruit de la causalitat o la casualitat, però som innegablement persones, amb una genètica prederminada e innamovible, que ens limita. No podem ser més forts i més ràpids per que ho desitjem, així com tampoc mes inteligents, per capritx.
Sóm vulnerables a l' amor al foc i a la por, no som impenetrables a l' odi i la vergonya.
Estem fets ad hoc, i no podem pretendre ser superiors a les nostres constitucions.
Sovint, ens pensem que uns som superiors a uns altres, per les caracterísiques físiques, pel color de la pell, o per auto-odi i narcicisme propi, que ens impedeix veure mes enllà dels nostres peus.
No podem admetre que soc immortals, ni que som invulnerables, per que de fet ho som.
La venjança forma part de nosaltres, i casi tots estem segurs de que mai pot deixar de formar part.
Naixem nuus, però el pel ens creix al cos.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Robben

1 Relats

0 Comentaris

602 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00