Squirt?

Un relat de: Jojorpa
Teràpia aconseguida

Si alguna cosa se'ns fica entre cella i cella....al final ho aconseguim...i en aquest moment desitjàvem descobrir que cony era un squirt i com poder realitzar-ho...

Havíem vist mil vídeos temàtics,llegit mil idees i impressions, pelis porno, programes de ràdio però res....el feliç chorrito no sortia..

Ens vam posar en mans de la nostra sexòloga de capçalera...fotre que bé sona això...per a rellançar-nos en la feliç qüestió...

Debeis posar els dits com dient !veuen!....i trobar una zona semilisa i pressionar....però sobretot....oblidar el que desitges....que fàcil ho deia!!!!...

La veritat és que parlar del tema ens havia posat divertits....pel que decidim posar-nos a realitzar els nostres deures....

Vaig decidir treure aquesta llitera d'oferta que vaig comprar i jugar a ser "el massatgista calent"....

Amb un bon oli de arnica i veure el cos nu al teu abast era impossible gestionar no tenir una potent erecció la qual apuntava ja pels pantalons de lli blanc que m'havia posat similar al dels professionals....

Les meves mans recorrien suaument des del taló fins a la zona del períneo tocant però no...alguna cosa així com el teixit sense teixir...crear aquest desig que arribi a acariciar i no realitzar-lo realment va provocar poder veure que aquest cony començava a mullar-se activament...

Les olors mamíferes s'activaven i els mugrons abans reposats iniciaven el seu enaltiment...eren ja cims i no altiplans...poder veure la pell estarrufada és un dels setens pecats capitals...

Vaig començar des d'una posició on estava descansant el seu cap a realitzar-li un massatge al seu tòrax.....suau i lliscant...ella com gata panxa a dalt ronroneaba constantment...i movia les cames lleument com buscant un frec cap al seu entrepierna...

Som molt de joguines sexuals que aporten sempre a la nostra relació per la qual li vaig demanar la seva ajuda a "el nostre Tommy"....és un replica molt aconseguida del meu penis amb un tacte increïble, el qual vaig posicionar en la zona que demandava afecte mentre seguia amb el meu massatge a la part superior...

Poder veure com des del seu desig màxim agafa a Tommy i va penetrant-lo en el seu cony lentament és un plaer indescriptible que sotmet a qualsevol alfa possible...

I el seu ronroneo es va tornar panteix...i la meva erecció es va tornar en el meu penis dins de la seva boca...així sense voler-ho...o més aviat sí....desitjant-ho com sempre...

Adoro notar en aquests moments deixar-me portar per la part meva mes salvatge i mes real...notar el perfum del desig, la humanització de l'ésser...Tommy ja feia el seu treball i brillava amb la quantitat flux que rebia premi a la seva labor...la seva boca aconseguia la meva arrel en un vaivé digne del millor transsiberià creat...i els nostres xiscles posaven en alerta al veïnat tafaner...es ve una bona...balbucejaven amb els seus gots sobre la paret per a escalfar aquestes llars mancades de desig...

Els vaig demanar a les meves falanges que posessin en pràctica l'ensenyat...o almenys ho intentessin...pel que vaig intercanviar la meva posició amb el Tommy ...sempre amb el seu permís clar...em fascina poder recórrer la meva llengua sobre aquesta terminació nerviosa mullada i erecta jugant amb el suau vibrar d'alguna nota greu...

Les seves cames marquen el seu desig...les seves contraccions em guien el passo a efectuar...i els meus dits van començar a buscar el Daurat...la Atlantis pèrdua...

Els seus panteixos eren xiscles compassats amb una respiració d'inquietud...del desconeixement ...del nou...del qual ocorrerà...i....i...va ocórrer...vaig pressionar després del micromoviment rítmic barrejat amb la meva llengua viperina...i vaig notar el seu climax agonitzant, la seva petita mort com Trevi i la seva Fontana em ruixava el meu rostre sense cap mena de rubor...ho va aconseguir!!!...ho aconseguim!!!!....neteja facial realitzada...plaer maximus....el que va seguir a continuació....només a petició del poble...sols dir que vam escoltar aplaudiments al altre costat de la pared...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Jojorpa

2 Relats

0 Comentaris

591 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor