Sobre les PREOCUPACIONS

Un relat de: Joan G. Pons
Ohhhhh....les Preocupacions....!!!!!

Fàcil resoldre... Trèiem el PRE de la paraula, i res la la paraula amb sols OCUPACIONS. No es difícil. Es pot fer sovint.

Moltes vegades, potser masses, neixen les "preocupacions", pels afegiments cerebrals, que compliquen. Enfosqueixen possibles sol-lucions.

Vigilem les OCUPACIONS MENTALS.
Ocupar-se es no aburrir-se. No pre-ocupar-se.
Motiva a viure amb optimisme.

Inclús, en temps de festa de la feina, vacances, jubilació, cal desenvolupar "ocupacions" i així no compliquem, perdem, la costum possitiva de viure i créixer.

Desenvolupar AFICIONS també es una forma molt bona d 'ocupar-se.

*********************

Comentaris

  • Bon relat[Ofensiu]
    MariaM | 27-11-2022 | Valoració: 10

    M'hi apunto! Fora el PRE i visquem la vida com cal!
    Ho has dit breument i encertat.
    Cordialment
    MariaM

  • Aclariment [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 20-11-2022

    Un lapsus. Correcció la paraula "inclús", per fins i tot.
    Gràcies PERLA DE VELLUT.

  • Pensar[Ofensiu]
    Prou bé | 19-11-2022

    Això és el que em fas fer amb els teus escrits.
    Diuen que quan en un problema no hi pots fer res, deixa de ser el teu problema i no cal preocupar-te. Si hi pots fer alguna cosa també deixes de preocupar-te i te n'ocupes, així que preocupar-se mai. No cal!
    Amb total cordialitat

  • Preocupar-se o no![Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 19-11-2022

    Està clar que en "la preocupació" s'ha de tenir en compte alguna cosa en el cap; però "ocupació" és tenir present alguna cosa per a desenvolupar-la a un fi determinat.

    Jo, ara, m'he preocupat pel teu assaig íntegrament.

    *Un lapsus: La paraula "inclús", no és correcte. En el diccionari, no està. Si busques "incluso" en el diccionari et posarà: "fins i tot" i "àdhuc". Està clar, Joan?

    Cordialment.

  • Encertat del tot[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 19-11-2022

    Una veritat gran com un temple. Ocupació no es preocupació. ni tal sols quan es refereix a un problema. Bon exercici per practicar.

    Molt bé Joan.

    Cordialment.

    Rosa.

  • Resposta [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 19-11-2022

    M'agraden i tinc moltes ocupacions ARC.
    Ara no puc, però ho tinc present.
    Molt cordialment, Joan.

  • Ocupacions[Ofensiu]

    Doncs si t'agraden les ocupacions, tenim feina per a tu a l'associació. Esperem la teva predisposició a donar un cop de mà quan calgui.
    I ja ho saps, esperem el teu correu!

  • Ocupacions[Ofensiu]
    Soleilsi | 19-11-2022 | Valoració: 10

    Ah sí! No , no, no perdem mai ni compliquem, com bé dius Joan, la costum positiva de viure i créixer.
    M'agrada treure el PRE i restar amb OCUPACIONS sanes i bones!
    Gràcies Joan!

  • Aclariment[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 19-11-2022

    Dispenseu.
    Resta més correcte, en el darrer apartat del Relat, afegir la paraula "no". NO PERDEM.
    Salutacions,