Sobre la INTUICIÓ

Un relat de: Joan G. Pons
Intuició....una percepció de quelcom que no veiem en directe i moltes vegades coincideix amb la realitat.

Diuen que la INTUICIÓ es un poder que ens fa veure el que no es veu , visiblement.

Totes, Tots, som en certa manera intuitius i cal aprofitar, de forma conscient, aquesta facultat.

També s'anomena "percepció extrasensorial". Es com un avís previ, que rebem del nostre cervell, informant de quelcom.

Amb cura responsable, utilitzem la "intuició" , quan calgui. A vegades es informació sorpresa les nostres personals intuicions.

La Intuició té relació enriquidora amb el sentit de col.laboració i creativitat.

Som intuitius. Aprofitem-ho. Es com un sisé sentit.

Comentaris

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-10-2022

    Hola, Joan: Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu poema "En el nostre llit". M'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment.

  • Bona nit, Joan:[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-10-2022


    Hola, Joan: He vist que publiques el dia 13 d'octubre, el teu assaig: "Notes sobre l'autoconfiança" i el dia 16, ja publiques: "Sobre la intuïció".

    Publicar en 3 dies és realment molt prompte. Deus de publicar almenys en un espai de 6 a 7 dies. Així tindries més comentaris i més lectures.

    Perquè resulta un poc premuts els relats.

    Si s'has fixat en el meu relat de "Notes del violí", té 273 lectures. Que està bé.

    A poc a poc ja veuràs que poden augmentar-te les lectures: Dic jo!

    Jo procure fer els relats amb qualitat i tu fas assajos, que estan molt bé i tenen qualitat. Cadascú en el seu estil, que està clar.

    Crec que demà publicaré un altre relat, perquè veig que no em comenten tots els meus amics preferits. Que això és molt difícil, perquè tots no estan disponibles a comentar-me. O és que tenen massa faena i no poden comentar-me per falta de temps. Està clar.

    Espere aclarir-te això d'editat els relats.

    Gràcies per ser un bon company relataire. Gràcies.

    Bona nit.

    Fins demà.

    PERLA DE VELLUT.

    (T'he posat aquesta nota aquí, per què no en tinc el teu Gmail)




  • Un sisé sentit: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-10-2022 | Valoració: 10


    Una bona reflexió sobre la intuïció. Les persones tenim realment la intuïció de veure les coses del món, d'una manera diferent, cadascú.
    Cordialment.

  • Intuició[Ofensiu]
    Soleilsi | 17-10-2022 | Valoració: 10

    La intuïció ens arriba del cor i el raonament del cap?
    Potser va bé escoltar més el nostre cor i deixar-nos portar per ell.
    Gràcies, Joan!

  • Una gran ajuda....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 16-10-2022 | Valoració: 10

    que malauradament solem obviar. Generalment fem més cas a l'hemisferi esquerra, més terrenal. Un equilibri entre els dos estaria molt bé. La intuïció ens dona tanta informació, que no la podem deixar a part.

    Boníssima aquesta atenció.

    Cordialment.

    Rosa.

  • Tan present...[Ofensiu]
    Prou bé | 16-10-2022

    ... i sovint ignorada i menystinguda!
    Amb total cordialitat

Valoració mitja: 10