Si un bell cant fós per sempre una cançó d'amor...

Un relat de: Marc Freixas

Si un bell cant fós per sempre una cançó d'amor...

a la tendresa de cada nota que respira poesia,
a la tremolosa veu dispersa als quatre vents que l'acompanyen :

seria tendresa d'un amor;
tremolosa veu de l'amor als quatre vents.

Si un bell cant fós per sempre una cançó d'amor...

a la sensibilitat d'una balada tocada amb els millors acords,
que redibuixa la melodia composada amb el puny més ferm i dolç, que mai hagis pogut portar a dins del cor :

i en el record que es fa present amb el somriure d'un futur que ha de venir, i que serà immillorable per tots nosaltres,
i també per tu, és clar!!

Si un bell cant fós per sempre una cançó d'amor...

Comentaris

  • Bona Mostassa.[Ofensiu]
    antoni masramon | 03-01-2005 | Valoració: 10

    Ei Marc, com sempre t'ha sortit genial, no esperava menys de tu.

    Per cert dues coses. La primera és que ja tinc un nou relat i la segona és si voldries llegir-te el meu conte per capítols i valorar-me'l sincerament abans de publicar-lo.

    Feliç any nou i Bona Mostassa per tota la família.

  • Tardança[Ofensiu]
    Queca | 15-12-2004 | Valoració: 10

    Eps!! Sento haver tirgat tant a tornar a fer-te comentaris, a torar a aparèixer per aquí, i a trigar a contestar-te els comentaris. Moltes gràcies, de debó. Jo deia, ai ai ai... que fa temps que no publico res, ara ja no em sortirà bé, o ja s'hauran oblidat de mi aquesta colla de joglars, però he vist que no, i m'he emocionat i tot...
    Però centrem-nos en aquesta poesa... magnífica, de veres. Si un bell cant fós per sempre una cançó d'amor... uf, quanta felicitat per gaudir!
    També t'he de dir que no penso deixar d'escriure, tranquil, que fer-ho és com una teràpia, com una manera de buidar el pap, i si a més ho puc publicar i a la gent li agrada i m'ho comenten... què més es pot demanar?
    A veure si torno a agafar el ritme, ara que ja he acabat tots els exàmens, representa que tindré més temps, i el cap més clar i en total disposició a crear.
    Bé amic, espero poder tornar a veure't aviat.
    Una forta abraçada i molts petons!!

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

874248 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.