Si... al BON HUMOR

Un relat de: Joan G. Pons
Proposem una definició....
Bon Humor, un envoltori molt recomanable en les nostres relacions humanes.

Cert que hi han situacions desagradables, dificils d'embolicar amb el bon humor, però en general son poques, i cal respectar-les, però hi han altres situacions, on la relació amb bon humor es enriquidora i dolçament acceptada.

El Bon Humor no es barrejar amb acudits una conversa, pot ser-ho, però també es una forma de comunicar agradable i que desperta interès. T'ho passes bé escoltant a algú qye té sentit de l'humor.

El somriure natural es un bon acompanyant de l'humor.

El Bon Humor, excelent condiment per donar bon gust a una notícia, fet o tema conversa..

Cada dia pot ser, si volem, un día amb bon humor.. Es facil.

El Bon Humor no ha de ser, tant sols en moments, recomanem sigui una actitud permanent personal. Es molt saludable.

Si....invitem a assumir el BON HUMOR.


Comentaris

  • Un bon enfocament[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 11-03-2024 | Valoració: 10

    per gaudir la vida d'una manera més saludable. És ben cert que hi ha situacions en les quals els donem un excés d'importància. Intentar tenir una actitud justa a la seva mesura i saber donar-li la volta des del bon humor, és de vital importància i molt beneficiós.

    Ho comparteixo plenament Joan. Gràcies pels teus comentaris.

    Una abraçada.

    Rosa.