Sense títol

Un relat de: Ariadna Garrido

Xarxes infinites d'odi
Fam senyora del seu destí
Centenars de boques per omplir
I una humanitat que no pot sentir el seu crit

Hui ja ho veig clar (hem de lluitar)
Res ens pot aturar (si no ens deixem guanyar)
No hi haurà un demà (no hi haurà un demà)
Sense tots nosaltres (sense tots nosaltres)
Però...
Hui veurem passar (pa, pa, pa, pa)
Un estel fugaç (pa, pa, pa, pa)
Per cada ànima al món
Que se sent perduda i infeliç
Per tots aquells que demanen a crits
Que l'horror no siga ací

Alcem-nos en paraules
Contra els assassins de videsC
Perquè...
Hui veurem passar (pa, pa, pa, pa)
Un estel fugaç (pa, pa, pa, pa)
Per cada ànima al món
Que se sent perduda i infeliç
Per tots aquells que demanen a crits
Que no volem un món així 5/7/09

Comentaris

  • Reivindicació musicada[Ofensiu]
    Unaquimera | 16-09-2009

    He rebut els teus comentaris, que m'han alegrat molt!!! i de seguida que he pogut ( aquests dies pel que veig no funciona massa bé la pàgina :-(( ) he entrat a llegir-te... i m'he trobat amb aquest poema sense cap comentari: com pot ser això? Ara mateix rebrà el primer!

    Bona part dels mots que composen aquest text resulten forts, un cop d'atenció contundent: odi, fam, humanitat, boques, crit,... horror, ... i gran quantitat dels verbs inciten a l'acció: lluitar, guanyar, alcem-nos, ...
    De seguida resulta evident que els versos són lletra de cançó i encara que les notes no es puguin llegir, tot seguint les línies em semblava sentir els acords de la guitarra... i un cor de veus seguint la tornada anotada entre parèntesi... La musicalitat i el ritme del poema resulten evidents!
    En conjunt, suposen una reivindicació clara, juvenil, dolça, idealista i forta: ben fet!
    Et proposo la lectura d'un relat que per la sensibilitat que demostres penso que et pot agradar: es tracta de En paral·lel; per anar-hi, només et cal clicar damunt les lletres en color; si ho fas, ja em diràs si t'agrada...

    I ara mateix t'envio una abraçada clara, dolça, llarga i forta,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Ariadna Garrido

Ariadna Garrido

40 Relats

146 Comentaris

44097 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Hola!

No importa allò que diga el meu DNI, no importa on vaig nàixer, com tampoc importa la meua vida personal. Sóc una persona que escriu per plaer.

No cal dir que no he deixat d'escriure fins que vaig descobrir què era i espere continuar igual. Alguns escrits són poemes, d'altres pensaments, hi ha que són contes, alguns relats, etc. M'agrada innovar i provar noves tècniques d'escriptura, nous ritmes, nous horitzons... Sempre he sigut curiosa en eixe aspecte. El que escric són trossets de la meua vida.

Espere que els gaudiu tant com jo fent-los. Les crítiques constructives són molt benvingudes. Com més ulls, més perspectives, totes són vàlides.

Correu: maria.chovares@gmail.com contact@ariadnagarrido.com

Web: https://www.ariadnagarrido.com/

Blocs:

http://prismesdevidre.blogspot.com.es/
http://paraulesxparaules.blogspot.com