Sense notícies de Ronaldinho

Un relat de: GBest91

Estimat Ronaldinho, On ets?, Què és de la teva vida?, fa molt que no et veiem per Can Barça, es troba a faltar el teu etern somriure, els teus retalls elèctrics, els teus moviments, les teves meravelloses jugades, aquelles passades a l'estil Laudrup mirant a l'estesa que deixen les defenses desconcertades, amb aquest "ooohhh!" que solament tu saps provocar al públic que tant et vol i et mima.

Algú t'ha informat, amic, que des que no estàs, aquest equip ja no és el mateix? Ja no jugueu amb una marxa més que la resta, ja no intimideu al rival com antany, s'estan perdent aquells valors de companyerisme i munió que hi havia al vestuari quan tu hi erets. Influeixes tant en ell que els jugadors sense tu no són els mateixos, fins el mister ha hagut de variar en certs moments el sistema tàctic 4-3-3 que ens va donar la segona Copa d'Europa i col·locar un 3-4-3 per a recordar aquell "dream team" de Johan Cruijff, obrint el bagul de les velles essències, però per més coses que es canviïn i es provin, sense tu és improbable que funcionin. I encara que sembli mentida, aquest curs hem caigut als vuitens de final de la copa de les orelles grans i estem amb la soga al coll a la lliga. Sí, estimat, sí…

Res més, aquesta és tota l'actualitat des de Barcelona, i, estiguis on estiguis, torna aviat si us plau, et necessitem, i quan tornis…torna per a sempre.

Comentaris

  • Indiscutible afecte cap a Ronaldinho[Ofensiu]
    Madison | 03-05-2007 | Valoració: 8

    És bo perquè transmet una realitat indiscutible però amb sentiment.
    Sens dubte l'autor coneix a fons aquest món, el delata saber escriure correctament el cognom d'aquest gran entrenador. Felicitats.

  • Indiscutible afecte cap a Ronaldinho[Ofensiu]
    Madison | 03-05-2007 | Valoració: 8

    És bo perquè transmet una realitat indiscutible però amb sentiment.
    Sens dubte l'autor coneix a fons aquest món, el delata saber escriure correctament el cognom d'aquest gran entrenador. Felicitats.

l´Autor

GBest91

1 Relats

2 Comentaris

810 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor