SensE gAbies'Zz...^^

Un relat de: Sil3nzi

potser es com diu la Núria.."ja t'arribarà l'hora de tot"....muahahah! tan de bó!..no se.. en fi.. com es això de penjar-se d'algu...pff...tant de bó l'amor tingui pietat amb mi..ja n'he tingut prou d'aixo de sofrir per una paio..i..ell ja sap qui es...en fi..que..no se...que es aixo de l'amor?...com saps si de davo ho sents...necessites a aquella persona per viure?..es com si de cop...et lliguessin com kuan stas a la panxa de ta mare..i..necessites aquell lligam per viure.. mm...es això el que sento per ell...ara sento que..em transmet la feliçitat necessaria per viure...per viure bé ..mm...el trobo a faltar..si em soc sincera amb mi mateixa ..et diré que l'estimo saps? ...no se que és això de.."l'amor" muahaha...sona com maco..no ho sé...hi ha gent que plora...hi ha gent que diu que es motiu de felicitat...que extrany..sembla...incoherent...mm..si et fa plorar, com pot ser que sigui motiu de feliçitat...plores de feliçitat? pff...es massa complicat tot plegat...perque ho faran aixi...quan,.,.vaig...estar amb ell..per primer cop...vàrem parlar...i ens vàrem entendre prou rapid...dues persones son...2 ocells lliures...jo..demanat-li per sortir es com si li estigues demanant ke es tanques en una gabia amb mi...per estar junts...Que cruel no? no ho trobeu cruel? despres de parlar-hi vaig dir-li ke...la meva manera de veure una parella...no era..."tancats en una gabia"..ni molt menys! jo...tansols li volia demanar si..enlloc de tancarse i trencalr-li les ales perque no pugui volar més...li vaig demanar..si...volia volar amb mi! com dos ocells! lliures! que volavem juts! muahahaª que feliç que era jo...allo no va dur enlloc..pero..tinc..la..sensació.,.que..algun dia d'aquets..algu m'entendrà..i..qui sap...potser voldrà volar amb mi...

Comentaris

  • original i emotiu..[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 16-09-2005 | Valoració: 10

    l'amor no te fronteres.. silenzi.. per cert, molt original com has escrit el nick.. muack!

    PD: vull mes relats ¬¬' :P

l´Autor

Foto de perfil de Sil3nzi

Sil3nzi

1 Relats

1 Comentaris

603 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor