Seleccions catalanes? Solució: Estat Català.

Un relat de: Joanjo Aguar Matoses

¿SELECCIONS CATALANES? SOLUCIÓ: ESTAT CATALÀ.


¿De veritat voleu tindre seleccions catalanes?

Aleshores, exerciu el vostre dret d'Autodeterminació.

Amb un estat propi, tindreu seleccions pròpies.


Sense un estat propi, Catalunya mai podrà decidir el seu futur. Ni el seu present. (A la vista està).

(Ens ho estan dient els mateixos espanyols. Escolteu-los).


* * * *

NO ÉS CAP UTOPIA.

D'ací a poc, els bascos van a celebrar un referèndum d'autodeterminació.

Feu vosaltres el mateix.

Si ells ho fan, ¿per què vosaltres no podeu? ¿En què es diferèncien les seues reivindicacions i les vostres?

Que l'autodeterminació siga anticonstitucional, no vol dir que siga un crim. En realitat, és un dret natural.


Bo, ja veureu què feu. Vosaltres decidiu.




Castelló de la Plana, 25 de novembre del 2004.
Joanjo Aguar Matoses.


___________________________________________________________________________


SOBRE LA DENEGACIÓ DEL RECONEIXEMENT DE LA SELECCIÓ CATALANA
DE PATINATGE DINS LA FEDERACIÓ INTERNACIONAL
(GREUGE HISTÒRIC)


A banda de les brutals pressions que han sofert molts països, en aquest assumpte, per part de l'Estat Espanyol...


No és que la comunitat internacional tinga res personal contra els catalans. No com molts espanyols.

És que, reconéixer el fet català, seria destapar la caixa dels trons a nivell europeu, o mundial.

Pocs estats s'arrisquen a afrontar les demandes dels pobles i nacionalitats que oprimeixen i mantenen captives. Cada dret reconegut és un privilegi que perd l'estat. (I hi ha molts països en eixa situació).



Açò és el que jo supose que ha succeït.

Però, així i tot, no deixa de ser un GREUGE HISTÒRIC per al poble català.

I, a més, també és un atemptat contra els drets de la persona.

Als catalans se'ls ha negat, se'ls ha llevat, el dret a la paraula, a defendre's mitjançant el llenguatge. I això és un dret bàsic, un DRET HUMÀ.

I, a prohibir la llibertat d'expressió, se li diu DICTADURA.




Sueca, 27 de novembre del 2004.
Joanjo Aguar Matoses.


(( NOTA: Esta carta també els l'he enviada als diputats del PSOE que hi ha al Congrés Espanyol. Quarta carta al Govern Espanyol )).


______________________________________________________________________


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Joanjo Aguar Matoses

Joanjo Aguar Matoses

204 Relats

246 Comentaris

250149 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Sóc de Sueca, poble situat a la Ribera del Xúquer, al País Valencià i, per tant, a Marènia (com li dic jo) o Països Catalans (com li diu la resta del món).