Secrets de família:

Un relat de: Perellon

Tatiana té una psicopatia i ningú ho sap. Tatiana està farta del seu món. Tatiana arriba aviat a casa seva. Tatiana sent estranys sorolls a l'habitació dels seus pares. Ella sap qui hi ha. Tatiana agafa el revòlver. Tatiana puja a dalt. Tatiana troba al seu pare i la seva amant al llit. Tatiana els dispara.
Algú arriba!
Tatiana neteja el revòlver d'empremtes. Tatiana baixa i veu la seva mare. Tatiana li dóna el revòlver. La seva mare la mira estranyada. Com sempre feia, volia demanar-li perdó pels cops que li havia donat aquell matí. Sempre es discuteixen i sempre es repeteix el mateix final. Tatiana rep els cops de puny submisa i impàvidament. Tatiana es dirigeix a la comissaria. Tatiana denuncia l'assassinat del seu pare i el seu amant per part de la seva mare. Tatiana, ara és lliure.

Comentaris

  • Recordatori[Ofensiu]


    Benvolgut/da relataire:

    Recorda que, a més del Concurs ARC de Microrelats ARC A LA RÀDIO 2010, també tenim en marxa aquestes altres activitats:

    - Gimcana Virtual Literària ARC 2010: enllaç

    - Concurs ARC de Narrativa Breu 2010 "Barcelona, t'estimo": enllaç

    - Loteria de l'ARC: enllaç

    - Club de Lectura Virtual ARC: enllaç

    Participa-hi!

    Gràcies,

    ARC


  • caram! caram![Ofensiu]
    panxample | 13-10-2010 | Valoració: 10

    amb la Tatiana -poques bromes He!
    Ehorabona, curt , intens i un enorme secret.
    Avant

    Coneixes l'Associació de Relataires en Català (ARC)?

    Encara no?

    Doncs aleshores potser no saps que, en breu, l'Associació posarà en marxa la Gimcana Virtual Literària ARC 2010, i que si t'agrada jugar amb les lletres, si t'agrada endinsar-te en els llibres, la vida dels seus autors, les seves històries... aquest és un bon motiu per participar-hi!
    El tercer cap de setmana d'octubre entra a la web de l'ARC... Comença el joc!


    Participa-hi!

l´Autor

Foto de perfil de Perellon

Perellon

2 Relats

5 Comentaris

1495 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor