Salvem la Terra

Un relat de: Elisabeeth
Hi havia una vegada una classe d'estudiants de 4d'ESO. Però aquesta classe no era com totes, perquè només hi havia quatre alumnes i tres professors. Cada nen que hi havia en aquella classe tenia un poder diferent. Aquest institut estava a Anglaterra, ben als afores. Com he dit abans cada nen tenia un poder diferent, com per exemple l’Alice podia veure el futur, l'Adam es podia tornar invisible, en Marc es podia tornar tant fort com volia i la Rebeca es podia transformar en l'animal que volgués. L'institut no era com els altres. En aquest institut els ensenyaven a fer servir els seus poders. Com utilitzar-los en una baralla perquè els professors els ensenyaven a protegir el món. Ells eren els herois del món. Però com a tot arreu hi havia uns personatges dolents. Aquests dolents eren molt poderosos i volien destruir el món. Ells eren quatre però molt perillosos. El capità del grup era en Lobezno ell es podia transformar en llop en qualsevol moment. La seva novia, que es deia Jean, era la noia més poderosa del grup, el seu poder era la seva llengua: es podia enganxar per tot arreu gràcies a la seva llengua. El millor amic d'en Lobezno es deia Wolwerine i el seu poder era que quan estava enmig d'una baralla treia les seves urpes. I per últim la Pícara, que era capaç de crear tempestes i intensos llamps, vents i huracans. Els professors de l'institut eren tres, com he dit abans. Al director de l'institut li deien professor X i era l'home més poderós del món. Era capaç de llegir la ment de les persones i controlar-les a la seva voluntat. En Cíclop podia disparar raigs dels ulls que podien destruir qualsevol material. I per últim la professora Jean Grey, que tenia la capacitat de moure objectes amb la seva ment. Un dia tots els alumnes acabaven les seves classes d'entrenament. De cop, mentre anaven cadascú a la seva habitació un soroll molt fort els va fer anar a veure què havia passat. Eren els dolents: en Lobezno, la Jean, la Pícara i en Wolwerine. Els professors, en sentir el soroll, van sortir de la seva habitació i tots els alumnes i els professors es van trobar a la sala de reunions on hi havia els dolents. La Picara va agafar a una de les alumnes la Alice i allà ca començar la baralla. Per primer cop els alumnes i els professors van aconseguir destruir-los a tots quatre després de molt de temps intentar-ho. Ara els veritables herois eren els alumnes de High Score. Els dolents van acabar a la presó que hi havia als Estats Units especialment per gent com ells.

Comentaris

  • mola :)[Ofensiu]
    Maarttaa | 13-03-2011 | Valoració: 6

    està bastant bé la historia

  • m'agrada m'agrada![Ofensiu]
    Jessicaa | 10-03-2011 | Valoració: 7

    Pues ami m'agrada molt la historia! esta molt bé, i aixo de que cadascu te poders diferents queda molt bé a la historia !

  • No esta malament[Ofensiu]
    Cheima | 07-03-2011 | Valoració: 6

    El relat esta molt bé m'agradat força pero crec que hi falta una mica d'emoció.

Valoració mitja: 6.33

l´Autor

Elisabeeth

2 Relats

4 Comentaris

1550 Lectures

Valoració de l'autor: 6.50