Reflexions Estimatives

Un relat de: Joan G. Pons
Són infinites o si voleu moltes, les formes d'estimar, que els éssers humans practiquem, experimentem.
Es una experimentació creativa i molt gratificant.
Formes clàssiques, però que el ésser humà acompanya amb detalls nous valoratius.
Suggerim algunes actituds d'estimació i relació:

SOMRIURE:
Un Somriure sincer, espontani, enamora. Connecta amb acolliment, una trobada o una conversa.

ESCOLTAR:
Una escolta amb cara somrient, comunica que s'està escoltant el que dius i afavoreix un diàleg aclaridor. Sensibilitza i anima.

ABRAÇADA:
Rebre una abraçada. Donar una abraçada. Un contacte tendre, que moltes vegades no comporta paraules, però transmet sensacions molt netes, transparents.

PETONS:
Un canal de sensacions silenciós, però ple de significació i estimació.

DONAR LA MÀ:
Una salutació freqüent, a vegades inicial, però gairebé, un contacte obert i sincer.

PARLAR:
La conversa es un donar i rebre informació, ple de respecte i obertura.

ESCRIURE:
Forma de comunicació, que utilitzem per felicitacions amb motiu de celebracions d'aniversaris, Festes tradicionals.

I moltes més trobades estimatives, procurant realitzar-les amb sentit i ganes, que animen molt el viure i conviure.

*********************************

Comentaris

  • Reflexions estimatives[Ofensiu]
    Soleilsi | 09-10-2022 | Valoració: 10

    Com tu bé dius, Joan, són infinites...
    Cada petit detall ens fa estimar i sentir que som estimats.
    Bonic Relat.

  • L'experiència: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-10-2022 | Valoració: 10


    En la vida a poc a poc ens fa tenir-la. Sí, realment gratifica molt saber somriure, escoltar, abraçar, besar, donar la mà, parlar i escriure. Molt completes les reflexions.
    Enhorabona. Cadascú, té el seu estil.
    Gràcies per comentar-me el meu poema "Notes del violí".
    Cordialment.

  • L'amor....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 07-10-2022 | Valoració: 10

    per a mi, és imprescindible per viure de veritat, i com tu dius hi han mil maneres per expressar-ho, però l'inici sempre és estimar-se a un mateix.

    Visca l'amor amb tota les seves virtuts!!!

    Una abraçada Joan.

    Rosa.

  • Correccio[Ofensiu]
    Prou bé | 07-10-2022

    ... estàn implícites en algun dels anunciats...

  • Un llistat[Ofensiu]
    Prou bé | 07-10-2022

    Que com dius: i moltes més! Trobo a faltar les carícies, que estan implícites en algun record anunciata, però tenen tanta entitat per elles mateixes!

    Amb total cordialitat

Valoració mitja: 10