...Records...

Un relat de: honeybeta

Recordo el temps que he passat al teu costat…

Tants moments viscuts…tantes experiències noves….sensacions inoblidables….aquells petons amb tanta passió…..aquelles carícies amb tant amor….aquelles paraules tan tendres….

Però tot te un final!

Va ser…a la inversa dels contes, un final infeliç, però amb el temps…me n'he adonat que es el millor pels dos.

Al principi, perquè enganyar-nos, ho vaig passar malament, i ho saps tant be com jo! Aquelles trucades desesperada una i altra vegada pel teu amor…i tu et feies el fort. Jo tenia ganes de tornar-te a tenir al meu costat, sentir els teus llavis amb els meus, les teves mans acariciant-me, la teva veu xiuxiuejant-me a cau d'orella aquella paraula que sempre repeteixen els enamorats: t'estimo, t'estimo, t'estimo…

Però tot te un final!

Tu eres amb els amics, divertit i "xuleta", però quan estàvem sols, era tot tan especial…no importava el lloc ni el moment, només el simple fet d'estar amb tu, jo ja era feliç.

Però tot te un final!

Avui ja et tinc en el meu record, ja no et tinc por, no em pots fer mes mal, no puc plorar mes per tu, ja no em queden llàgrimes i ni tan sols t'estimo.

El que em viscut mai caurà en l'oblit, però ara ja es simplement….un record.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

honeybeta

1 Relats

0 Comentaris

603 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor