QUI ÉS EN VALERI ?

Un relat de: Joan G. Pons
- Coneixes en Valeri ?
- Qui és ?
- Una persona.
- I què ha fet ?
- És una persona.
- Ha escrit quelcom amb premi ?
- No.
- Ha pintat un quadre famós ?
- No.
- Segurament ha creat una peça musical.
- No.
- Qui és, doncs, en Valeri
- Una persona.
- Però, que ha fet més ?
- És.
- Potser pare de família nombrosa...i els fills han assolit èxits...
- No
- Un artista conegut i ara reconegut.
- No
- Qui és en Valeri ?
- És una persona
- I la seva fama ?
- No té fama. És una persona que viu i conviu.
- Òndia.... li han concedit una medalla a la seva acció social.
- No.
- Vaja, podies haver-ho dit més clar ! No sento interès per en Valeri.

Comentaris

  • és veritat..[Ofensiu]
    Marteta | 08-09-2011 | Valoració: 10

    .. que les persones (generalment) no ens interesam per aquelles que no haguin triunfat o que ess fassin conèixer per alguna cosa en concret. Jo penso que en aquesta vida no cal fer-se coneixer per aquelles persones que no s'interesen per tu... sino que les persones que a tu t'interessin et coneguin a tu i et vulguin i t'estimin tal i com ets.

  • és veritat..[Ofensiu]
    Marteta | 08-09-2011 | Valoració: 10

    .. que les persones (generalment) no ens interesam per aquelles que no haguin triunfat o que ess fassin conèixer per alguna cosa en concret. Jo penso que en aquesta vida no cal fer-se coneixer per aquelles persones que no s'interesen per tu... sino que les persones que a tu t'interessin et coneguin a tu i et vulguin i t'estimin tal i com ets.

  • Qui és?[Ofensiu]
    Materile | 05-07-2011 | Valoració: 10

    Sí, una bona reflexió. Per desgràcia, si no som coneguts o reconeguts per o com X, no son ningú. No és suficient ser una persona: s'ha de ser, s'ha de ser... s'ha de fer, s'ha de fer...
    M'ha agradat molt aquest minirelat que diu tant amb tan poques paraules.

    Gràcies per comentar-me "El far", Estic d'acord amb el que em dius, però malgrat tot penso que hi ha un component de la nostra vida que no podem decidir o que costa molt de reformar. T'ho dic per experiència, Joan; tinc una filla amb molts problemes i fa molts anys que lluito contra moltes coses, però no hi puc fer res. Tinc esperances i fe, i procuro "no tirar la tovallola". Penso que he de trobar el camí perquè ella reaccioni.

    Joan, gràcies per llegir-me, jo també ho faré

    Materile

  • Jo sí vull conèixer en Valeri[Ofensiu]
    nuriagau | 05-07-2011 | Valoració: 10

    Amb aquest breu diàleg ens fas reflexionar sobre la importància que donem al tenir, al poder, a la fama... de les persones. Cal que tinguem valorem més l’essència de les perssones.
    Ens seguim llegint,
    Núria

  • què bo joan...[Ofensiu]
    joandemataro | 04-07-2011 | Valoració: 10

    el missatge és clar , com sempre amb un final en negatiu que desperta la ràbia del lector i una frase que es repeteix per ser tan contundent com buida per molts: és una persona i punt.

    encantat de llegir-te de nou
    fins aviat
    joan

Valoració mitja: 10