Què tens?

Un relat de: buttercup

Què tens que em meravella tan? Només en mirar-te desenes d'històries volen per la meva imaginació...la única manera que tinc de parlar-te, sense embuts, expresant tot el que sento.

Què tens que quan et veig passo hores, dies pensant en tu? Mai t'he dit res...però si sabessis el que em passa quan et veig...em correspondries?

Què tens que sempre que puc busco la teva mirada? L'únic mitjà de comunicació que de moment ens uneix...fins quan?

Què tens que cada vegada vull saber més de tu? Sense saber on buscar, perquè no et conec, només sé com et dius...gràcies a una llista on surten els nostres noms, la única cosa material que ens uneix.

Què tens que ga que vulgui trencar el meu silenci? El meu secret, que ara està reservat per a tu.

Comentaris

  • Sol passar...[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 19-09-2005 | Valoració: 10

    Quane stem enamorats tot ens sembla perfecte, únic, mai vist...
    Però et recomano una cosa, que m'ha repetit ma mare mil cops i per fi he fet cas.
    Quan siguis enamorat, deixa uan aprt del cervell lliure sempre, per no estar totalment encegat, sinò adonar-te'n de que passa alt eu voltant.
    Petonets! segueix escrivint!
    Anims i petons!

l´Autor

buttercup

1 Relats

1 Comentaris

736 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor