Què hi havia dins la dansa?

Un relat de: Noia Targarina


Dins la dansa
vaig veure la dena,
dansant en l’aire dens,
trepitjava aigua densa,
a la llunyania veia dues dones,
com per art de màgia
més lluny va veure una fada,
la fada seia dins la fonda,
i al fondo hi havia un nadó nedant dins l’aigua,
sentia les ondes,
de la sad brodada en seda.
Dins la dansa vaig seguir la senda
sentia l’olor de soda,
dins la sonda.

Comentaris

  • Vas fer bé[Ofensiu]
    Fidel Català | 25-05-2022

    Vas fer bé d'esborrar tots dos poemes duplicats. Allò que també estaria bé seria reconèixer que et vas equivocar i demanar disculpes.
    En el meu poema "capolls" encara hi ha lloc per a més comentaris, ni que siguin sense valorar, per refer ponts trencats que ara mateix encara couen. A vegades és convenient oblidar, jo ho faria, si ho fas tu també, tancat aquell episodi com una persona adulta.
    Et deixo una imatge que, si l'amplies en una altra finestra, et farà recordar. Una abraçada.

  • Correccio[Ofensiu]
    Prou bé | 30-03-2022

    Els poemes que *ara escrius

  • Dansant dins la dansa[Ofensiu]
    Prou bé | 30-03-2022

    Tot un descobriment llegir-te els poemes que agafés rius i que m'agraden per la música i el ritme lliscant de les paraules!
    Amb total cordialitat

  • Molt rítmica: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 28-03-2022 | Valoració: 10

    Un poema molt original i enginyós, on em delectes amb la dansa, la senda i la soda. Quina màgia has tingut amb aquest poema. Sembla màgia treta de la dansa.
    Enhorabona, Noia Targarina.
    Veig que quan em poses un comentari en la meua pàgina, poses "Comentaris", en el Títol del comentari. Encara que hauries de posar un "COMENTARI", que siga acceptable al contingut del relat o del poema, com fan tots el que em comenten.
    Bé està, que et done les gràcies per llegir-me el meu relat "Jovençà" i la teua opinió. Jo crec que en el qual has posat "poema" i no "relat". Que en realitat és "RELAT", més aviat un "acudit".
    Gràcies per tot i una abraçada.