Que hi ets?

Un relat de: email

Tanca els ulls !!!No sóc jo, es qui tu vulguis que sigui !! jo només soc un mitjà !! d'acord ?.
La meva ma acaricia el teu clatell, carícies suaus, pujant amunt cap el cap per sota dels pels l'altra mà acarona la teva mà..
segueixo ?

sí...
m'està agafant un "baixon", porto gairebé tota la ampolla de vi jo soleta... només em falten les teves carícies...

Es el moment que tu tanques els ulls i tires el cap enrera, la primera
senyal que t'agrada la mà del clatell comença a baixar cap el coll , les carícies a l'orella i baixant pel costat del ulls, fins arribar als llavis, comencen a fer el seu efecte, et deixo la mà i poso un dit dins el got de vi, te'l dono a provar, la humitat del dit en contacte amb els teus llavis t'agrada, mentre acosto la meva boca al darrere de la teva orella…….

la meva llengua no para de llepar el teu dit...

El trec de la teva boca, (no es el moment) la meva boca comença a petonejar la teva orella, per davant, per dintre, com si fos el teu sexe, la meva altra mà ja baixa per les espatlles, esta buscant un lloc per on entrar, busca la teva esquena, el teu sota braç, la boca deixa l'orella i comença a buscar els teus llavis, primer molt fluixets, excitant-te, apartant-los ......................

deixem-ho aquí ?
i ell on és ?
em noto estrany, és la primera vegada que faig això i m'hi sento be

m'ha fet una mica de ràbia que traguessis el dit però el frec dels teus llavis junt amb el vi.... tanco els ulls...

d'acord!!
seguim

Les petites mossegades al teus llavis, t'agraden, busques la meva boca, però no te la dono, avui jugo jo, la meva llengua perfila tots els teus llavis, i entra poc a poc a buscar la teva, però mano jo, no tu, això t'excita, i a mi m'agrada.
T'estires al sofà, saps com col·locar-te, tu estirada i jo de assegut al teu costat et treus la camisa, avui portes una camisa meva, i em dónes l'esquena, saps que m'agrada la teva esquena nua, i vols carícies a tota ella començo amb una pressió suau, molt suau, allí on s'acaba l'esquena i comença el desig, vaig pujant poc a poc amb els dues mans, com si fossin plomes, l'acaricio tota fins arribar altra vegada al clatell....


que ?


a mi l'esquena em mata, sembla que ho sàpigues. i quan la mà arriba al clatell, em remoc tota i començo a gemegar...
vull dominar jo, però m'excita tant el que fas...

Mentre les meves mans segueixen acaricien l'esquena i l'aixella, la meva boca baixa fins el començament del cul, per pujar llepant al llarg de tota la columna, petonejant a banda i banda, les mans baixen al mateix temps que la boca puja, sota els braços, els petonejo tots dos, mentre les mans ja busquen els teus pits, es el moment de revoltar-te, el teus pits estan forts els mugrons enfilats, però no els hi faig cas......

jo t'envolto amb els meus braços, vull fer-te petons!!! intento apropar la teva cara a la meva però em fuges... si us plau mira'm als ulls...


no pensaries que et deixaria així, eh !!!

Al donar-te la volta, els teus ulls em trasbalsen, es la millor visió de la nit, no puc més, i ens petonegem boca amb boca, les nostres llengües juguen una amb l'altra com si fos un ball, la mossego, la xuclo i tu fas el mateix, no hi pot haver sexe sense petons, goluts amb gana, menjar-nos tota la boca.
Però tu vols mes i jo t'ho vull donar, deixem de petonejar-nos , la meva boca va a buscar el teu ventre, just al límit del teu sexe, sense tocar-lo però petonejant tot damunt d'ell, el pits estan a punt d'esclatar, m'agrada acariciar-los suau primer envoltant-los fins arribar als mugrons, la meva boca fa el mateix, primer per fora i desprès fins el ben mig, omplint-los de petons i mossegades.
És el moment de fer fora els pantalons, i trobar una roba interior excitant negra petita, aviat estarà fora.
Abans de regirar-te torno al teu ulls i pregunto:
tu vols ?

si


Esperava la teva resposta afirmativa abans de seguir, m'agrada preguntar-ho, em fa falta la confirmació, tot i que tu ja saps que vaig a fer un cop tornada a regirar i els pantalons al terra, només queda la petita roba interior, que trec tot suaument, ja saps que vaig a fer ara, t'agrada, puges una mica el teu cul, el suficient perquè jo hi pugui entrar amb la meva boca i començar a petonejar-lo de dalt cap baix, quan la meva llengua arriba als voltants del forat començo a resseguir-lo i excitar-lo, es un dels punts mes erògens i m'encanta excitar-te per aquí, la meva llengua intenta penetrar-te, tu gemegues, la meva mà ja ha arribat al teu sexe humit, i al mateix temps que jo et faig una fel-lació al cul, els meus dits freguen la part superficial del teu cony, poc a poc entren mes cap dins, el teu clítoris, està dur, m'agrada, però encara no és el moment de petonejar-lo, ara prefereixo el teu cul.....

M'estàs fonent, que no ho veus?



si !!
i m'agrada !!!

Ets un dimoni....
Però m'encanten les cues dels dimonis...



El teu cul es moll, no sé si és per tu o per mi, però és moll mol moll, el teu sexe, està humit, encara no he provat el teu gust, no és el moment.
Per un moment paro i aixeco el cap, per regirar-te altre cop i mirar els teus ull blaus, com faig ara, m'excita la teva mirada, no vull donar-te cap petó, encara que ho demanis, no vull, arriba el moment de deixar-te gaudir i relaxar-te una mica.
Baixo fins el teus peus nus, i mossego els dits un per un, mentre les meves mans acaronen les teves cuixes i malucs, jo petonejo els peus, poc a poc començo a pujar per l'entrecuix, mossegades suaus acompanyades de petons i llepades, primer un costa desprès l'altre, les meves mans ja ressegueixen els teus pits, i la meva boca arriba just on té que arribar.....

seguim ?

T'agafo la cara, l'apropo un moment a la meva i et demano que abans de continuar em diguis que em desitges...



Et desitjo molt, tu ho saps, notes el meu sexe, notes que està molt a punt, aixeco el cap altre cop, i et dic a cau d'orella, et desitjo bonica.
Tinc el teu sexe davant la meva boca, esplendors, humit, amb ganes de mi, fa olor a dolç, primer l'oloro m'agrada la teva olor.
La meva llengua comença a degustar el gust de la teva humitat, primer per fora, el llavis vermells demanen més i més, les meves mossegades amb els llavis t'agraden, començo a penetrar el teu cony amb la meva llengua, vull trobar-lo, el teu gust m'agrada, trobo el teu clítoris, es dur està gran, amb un dit et penetro pel cul, al mateix temps que amb la llengua et penetro el cony, regirant-la i buscant els límits d'un orgasme, que sembla que està a punt d'arribar.....


seguim?

M'estàs deixant fora de joc...
I ho estàs fent tot tu, jo també vull fer alguna cosa!!!
Continua, que ara seria un pecat parar...



Noto el teu orgasme dintre la meva boca, el teu cul apresa el meu dit, tasto tots el teus sucs com si fossin l'últim glop de plaer que tinc que tastar.
Tu estàs estirada, el teu cor batega amb força, jo aixeco el cap, el meu sexe, esta perfecte, i sense parar de mirar-te als ulls et penetro, primer molt poc, com si fos la primera vegada que algú et penetra, busco el clítoris, els moviments son suaus, però acompassats, entra poc, et tinc aferrada per les mans, no vull que tu juguis, només vull jugar jo, el meu sexe penetra cada cop mes, sembla que t'agrada, tanques el ulls, jo no els perdo de vista, et pregunto vols que segueixi ?.
La teva resposta es evident, d'una embranzida et penetro tot, estic tot jo dins teu, i amb moviments circulars et començo a follar...

Ara si que l'he notat de debò!!! I t'ho dic en serio...
Collons que no es la primera vegada que faig això per mail, ja ho saps, però em tens completament atontada. Apunta't un deu!!!!!
Em deixes dur les regnes a mi ara?



Al cap d'una estona, rebolcant-nos tots dos, et demano que pugis d'amunt meu, estic cansat i necessito que siguis tu qui es bellugui, així ho fas, però quan ets damunt et faig pujar fins la meva boca, et torno a llepar el cul i el teu cony, amb aquesta posició puc arribar més endins, desprès baixes, i tot el meu sexe et penetra fins quasi bé no ha arribat ningú, dius el noto a la boca de l'estómac, estic intentant donar copes al teu punt, es difícil de trobar, però tu cavalques damunt meu, et demano no paris si us plau, estic arribant, la meva polla treu foc, no pot més i em corro dins teu, amb embranzides de plaer....

Al moment tots dos estem ajaguts l'un al costat de l'altre les meves mans t'acaronen i les meves ales et protegeixen, no hi ha cap comentari fins al cap d'un moment que et dic

T'he desitjat molt ……. !!!
Per fi em fet l'amor per primera vegada, i ens adormim amb petons dolços a la teva esquena

Tinc tot el teu plaer dins meu i m'encanta aquesta sensació. I mentre m'abraces fort per l'esquena penso que ha sigut fantàstic deixar-se anar per a que tu poguessis fer el que volguessis amb mi...

Comentaris

l´Autor

email

1 Relats

2 Comentaris

1561 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor