Que em manca, que em sobra, que necessito

Un relat de: indefinida

És ara, quan tot em va bé,
que sé el que em manca realment,
que m'en adono del que em sobra
i que esguardo el transcendent.


1- Em manca amor
2- Em sobra luxe
3- Tinc i necessito vida.

Comentaris

  • M'ha semblat un molt bon poema[Ofensiu]
    GTallaferro | 24-01-2007 | Valoració: 10

    despullat de tot artifici, que fa que sigui contundent ja que les idees que hi expresses així ho són. Dir només, que és, pot ser quan estem en un moment tranquil de la vida, que ens podem aturar a fer una reflexió.
    Pel que fa a qüestions més tècniques: T'he de dir que he descobert el verb "esguardar". Trobo que s'hi escau molt bé en l'últim vers, perquè he mirat el significat i a part de "mirar" també vol dir "tenir en consideració" i que és el què fas tu en el teu poema, tens en consideració l'important. Una paraula molt ben escollida i que m'apunto a la llista de vocabulari.

    Fantàstic!!! Molts petons i gràcies pel teu comentari!!!

  • sense paraules[Ofensiu]
    jOaneTa | 10-01-2007 | Valoració: 10

    noia, ara mateix no sabria dir-te el que em passa pel cap, és coms i encara estàs reflexionant el que acabo de llegir, curt però directe, senzill però contundent... i tant real...
    m'hagués agradat deixar-te un comentari millor però estic reaccionant. Un petó.

    jOaneTa

  • un poema...[Ofensiu]
    nina | 27-12-2006 | Valoració: 10

    contundent. I és que necessitem tenir per aconseguir, però no sempre que tenim aconseguim el que volem. És allò de que no és més ric qui més té si no qui menys necessita...
    felicitats: curt, concís i colpidor. Amb un regust trist...
    seguim buscant, trobant, esperant... poc a poc...

    abraçades ensucrades!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de indefinida

indefinida

115 Relats

337 Comentaris

120551 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Doncs...indefinida. Ningú té una descripció en paraules, la descripció és en el seu ésser, en el meu ésser, en el vostre ésser...
Imagineu-me com vulgueu i seré com desitgeu dins la vostra imaginació...