psychokiller... qu'est-ce que c'est?

Un relat de: keke

Dona blanca, uns 145 centímetres, uns quaranta o quaranta cinc anys, morena...
- Verge santa !
- ogggs...
- La mare que em va parir ! Qui collons ...???
- Està destrossada ...
- Té sang fresca, encara deu tenir alguna ferida oberta.
- Algun testimoni ?
- No, ningú ha vist res.
- La víctima portava alguna documentació a sobre ?
- No, res.
- Ha arribat l'ambulància.
- Molt bé, diga'ls que s'esperin un moment.
- Què li sembla, capità ?
- Un robatori, sens dubte.
- Quan de temps fa que ha mort, doctor ?
- No ho sé ; dues, tres hores...
- Com ha mort ?
- No ho sé; necessito practicar l'autòpsia... En qualsevol cas no sembla estar fet amb una arma blanca, més aviat sembla que hagi estat colpejada amb algun objecte contundent. Serà difícil de treballar-hi ; està molt desfigurada. No ho tindrem fàcil per identificar-la.
- Molt bé, endugui-se'l i no mengi ni dormi fins que ho tingui aclarit. Truqui'm de seguida que tingui alguna cosa.
- D'acord, capità, vostè em pagarà les hores extres, oi?
- Vagi-se'n a prendre pel cul... Vinga nois, acabeu les fotos que s'han d'emportar el cadàver.


- Quina manera més salvatge de robar, no troba, capità?
- Mira, cigronet, alguna cosa em diu que això no és un robatori. La meva intuïció em diu que aviat tindrem un altre assassinat similar.
- Però vostè abans ha dit...
- Sí, ja ho sé, però ho he dit perquè el malparit del Sánchez no em tragués el cas ; ja saps que els de dalt sempre li donen a ell els casos de psicòpates.
- Sí.
- I aquest cas és meu. Sóc jo qui s'ha aixecat a les quatre del matí i no aquell llepaculs.
- I ara què farem ?
- Ara me n'aniré a casa i dormiré fins al migdia. Després espero que aquell remena-morts ja tindrà els resultats i podrem començar a treballar, perquè si no aniré a l'hospital i li faré jo una autòpsia a ell amb una serra.
_______________


- scrmhhh, scrmhhh ... scrmhhh, scrmhhh... Perdoni, té foc ?
- Eh?! M'ha espantat... Sí, un moment a veure si el trobo...
- scrmhhh, SCRMHHH...
- Però què ? AAAHH !!!
Blop, blop, blop
- aghhh...
Blop, blop, BLAM
- scrmhhh... scrmhhh...


- Sí ?
- Capità, soc jo.
- Cago'n l'ou... Què collons vols a aquesta hora ? Espero que sigui important.
- Ho és. Vostè tenia raó: hi ha tornat a haver un altre assassinat.
- Aha! Ho veus, fill, la meva intuïció no falla mai.
- És vostè un gran policia, capità.
- Ho soc, fill. On ha estat ?
- En un petit carreró, als suburbis, a prop del d'ahir.
- La víctima ?
- Una dona blanca, uns quaranta-cinc anys.
- Com l'han matat?
- Sembla que a cops, igual que l'altra.
- D'aquí a deu minuts et vull aquí.


- Merda, doctor, digui'm alguna cosa...
- De moment no puc assegurar gaires coses. El que sembla segur és que no es tracta d'una arma punxant ; no hi ha perforacions, no hi ha punxades. Les ferides són molt amples. Es tracta de senyals de cops, d'algun objecte dur. Per les mides podria ser una porra, un martell...
- Podrien ser cops de puny ?
- No ho crec ; els cops de puny són impactes frontals, que provoquen una ferida més o menys circular o rectangular. Les ferides d'aquesta dona no són frontals, són més aviat verticals i allargades, són del tipus de ferida típica que produeix un impacte produït amb algun objecte sostingut amb la mà.
- Els dos assassinats estan fets amb la mateixa arma?
- No hi posaria la mà al foc, amb unes víctimes tan destrossades és difícil distingir-ne cada cop, però podria ser que sí.
- Alguna cosa més?
- Hi ha una cosa bastant sorprenent. No estic en condicions d'assegurar-ho, però per la localització i la inclinació dels cops es pot quasi bé afirmar que l'assassí, en cas que es tracti de la mateixa persona, és una persona de molt baixa estatura.
- Eh!?
- Els cops han estat produïts amb un angle molt petit d'inclinació, quasi bé verticalment, i s'han produït al front, a la cara i a les temples ; no hi ha cap cop horitzontal i netament a la part superior del crani. Això indica que l'assassí amb el braç aixecat no arribava més alt de l'alçada de les víctimes.
- Però, considerant que les víctimes són dones de baixa estatura, segons el que vostè diu estaríem parlant pràcticament d'un nan!
- Una de dues: o aquest individu té els braços anormalment curts o no fa més de 130 centímetres d'alçada.
- Tinent, no podria ser que ens volgués enganyar simulant una alçada que en realitat no té ?
- Calla, cigronet ...
- Sí, tinent.
- Doctor, també podria ser que l'assassí colpegés les víctimes sense aixecar el braç...
- En aquest cas hauria de tenir una força al canell francament molt inusual.
- No m'estranyaria gens. Aquests psicòpates cabrons se les saben totes.
- De moment no crec que puguem parlar d'un psicòpata.
- Mira doctoret, no em diguis com he de fer la meva feina. Conec millor que ningú la psicologia d'aquests fills de puta. Això és obra d'un psicòpata.
_______________


- Suposo que no cal que li recordi que les eleccions són d'aquí a deu dies...
- No, senyor alcalde.
- I suposo que no cal que li digui que si jo me'n vaig vostè ve amb mi...
- No, senyor alcalde...
- Doncs foti el favor de resoldre un fotut cas per una vegada ! ! !
- Sí, senyor alcalde, hi estem treballant, fem el que podem ; és un cas complicat ...
- No voldria haver-lo de veure regulant el trànsit a un semàfor ...
- No, senyor alcalde ... Adéu. ...
- Escolta ? Crida immediatament al meu despatx al sergent, el doctor i el psiquiatre que estan en el cas dels assassinats.


- Molt bé, senyors, tenim un cas fotut entre les mans i serà molt més fotut si no es resol aviat perquè l'alcalde em fotrà una puntada al cul, i si jo me'n vaig vostès van darrera meu. Així que espero que ara em diran que estem a punt d'agafar aquest cabró...
- Miri, sergent, tenim dos assassinats amb característiques semblants: el mateix tipus de víctima, la mateixa manera d'actuar, probablement la mateixa arma...
- Pistes ? Descripció ? L'arma ?
- Ningú no va veure res en cap dels dos assassinats, però tenim una pista sobre l'assassí. Segons el doctor, és un individu exageradament baix, probablement no arriba al metre i mig.
- Què ?
- Doctor, si vol fer el favor d'explicar-ho ...
- Sí. Segons la manera i el punt on colpeja les víctimes és fàcilment deduïble que l'individu en qüestió mesura entre metre trenta i metre quaranta, per la qual cosa el camp de sospitosos es redueix considerablement.
- Però, no creuen que si fos així, l'assassí sabria que això és fàcilment deduïble, i, en aquest cas, seria més intel·ligent usar una arma de foc que no el delatés ?
- Sergent, si em permet ...
- Endavant, doctor Froidet.
- He estudiat el cas i es tracta sens dubte de la típica reacció autodestructiva pròpia d'una ment psicòpata. És a dir, l'assassí d'una banda s'amaga, però de l'altra deixa pistes evidents perquè en realitat el seu subconscient desitja que el descobrim. No pot parar d'assassinar, però desitja que algú l'aturi i el castigui per redimir les seves culpes, probablement originades en algun moment de la pubertat. Probablement l'estatura de les víctimes ens en podria donar el motiu. És molt probable que aquest individu arrossegui des de la infantesa un acusat complex d'estatura que li devia provocar un terrible sentiment d'inferioritat i que l'ha acabat pertorbant profundament i l'empeny a assassinar persones de baixa estatura que li recorden a ell mateix; és a dir, en realitat intenta autodestruir-se perquè s'odia.
- I com explica que les víctimes siguin dones ?
- Això és, sens dubte, un símbol matern. Assassina dones perquè inconscientment culpa a la seva mare de la seva curta estatura.
- Molt bé, per tant, en resum, segons vostès tenim un assassí psicòpata, que no arriba al metre i mig, que selecciona víctimes del sexe femení de baixa estatura i les assassina colpejant-les al cap. És això ?
- Sí.
- Sens dubte.
- Molt bé, vull que vostè, sergent, es posi al càrrec d'aquesta investigació i que no treballi en res més fins que ho hagi resolt. Posaré a la seva disposició deu homes i tot el material que necessiti. Vull que resolgui aquest cas sigui com sigui. Si això no es soluciona i em foten fora m'encarregaré personalment que no pugui tornar a treballar ni ordenant el trànsit en un carreró.... m'explico? Surti ara mateix i trobi aquest psicòpata dels collons !! I no mengi ni dormi fins que em porti el cap d'aquest fill de puta en una safata o jo mateix li arrencaré el seu amb una destral ! !
- Sí, tinent.
- Què collons hi fot aquí encara ? Foti el camp !
- Sí, tinent.


- Collons, collons, per fi un fotut cas important per mi tot sol !
- Però tinent, tenim molt poques pistes...
- Seràs imbècil ! En primer lloc, TINC molt poques pistes, i, en segon lloc, et sembla que en aquesta ciutat hi ha molta gent que mesuri un metre i mig i estigui del tot tarat ?
- Però no podem anar casa per casa preguntant l'estatura de la gent.
- Ets tonto cigronet, realment ets tonto... Anem cap al cotxe que t'explicaré que farem.


- Sí ?
- Hola, maca. Soc tinent de policia, aquí tens la meva placa, i vull tots els vostres arxius damunt d'aquesta taula d'aquí a cinc minuts.
- Pe... però ... ?
- Què, noia, que no ho has sentit ?
- Calla, cigronet, TU CALLA ! A veure, preciosa, que no m'he explicat prou bé ? Que t'he de tornar a ensenyar la placa ?
- Però senyor, això... això és una associació de ...
- Sé perfectament on sóc, maca.
- Però, perquè vol els arxius ?
- Això és informació confidencial, bufona.
- Bé, un moment, hauré de parlar amb la presidenta.


- Vostè és el capità ?
- Sí.
- Sóc la presidenta de l'associació municipal de nans i tinc aquí un sergent de la seva comissaria que demana els arxius amb les dades de tots els nostres associats. Es pot saber per què volen aquests arxius ?
- Bé, miri, és per una investigació ...
- I que només són sospitosos els nans ? ?
- Bé, és què ...
- Sap que certa premsa s'ho passaria molt bé amb això ? "Comissari de policia persegueix els nans de la ciutat" ... ser
ia molt sucós ...
- Li prego la màxima discreció, es tracta d'un assumpte important; hi ha assassinats pel mig.
- Molt bé, molt bé. Li sembla que no n'hi ha prou que la gent se n'enfoti pel carrer, que ara vol també que se'ls acusi d'assassins ?
- Li prometo que això no transcendirà.
- Molt bé. Entregaré aquests papers però només sota la seva responsabilitat, d'acord ?
- D'acord.


- Res per aquí, capità, canvi.
- Molt bé ; gireu pel passatge i mireu l'altre carrer, canvi.
- Aquí Aranya2 ; res de sospitós per aquí, canvi.
- Sergent, aquí Aranya1. No hi ha gaire moviment per aquí ; venim cap a la seva posició pel carrer de sobre, canvi.
- Molt bé, ens trobem al creuament, canvi.


- scrmhhh ... scrmhhh ... ... ... scrmhhh ... scrmhhh ... ... Escolti...
- Eh? Aaaaaaahhh ! ! !
- SCRMHHH ! !
Blop, blop, blop
- Aaaggggggghh ...
- SCRMHHH... SCRMHhhh... scrmhhh...


- Sergent, sergent ! ! Un crit, un crit al passatge ! !
- Merda ! Tothom cap al passatge ! Tothom cap al passatge ! !
- Sergent, acabo d'arribar, aquí hi ha una dona sagnant al terra ! !
- Merda, merda... Atenció tothom: aquest cabró no pot ser lluny, algú se l'ha de creuar ! Estigueu tots ben atents, que no se'ns escapi ! ! ! Aranya1, ara arribo. Que algú avisi una ambulància !
- Aquí la central, ara avisem la ambulància.
- Vinga, vinga, tothom alerta, hem d'atrapar aquest cabró!
- Hola, sergent, miri, crec que ja és morta.
- Collons, collons...
- Sergent, aquí Aranya3 ! Acabem de detenir un home que fugia corrents.
- Molt bé, registreu-lo i emmanilleu-lo, canvi. Ja està ! T'he enganxat, cabró, t'he enganxat ! ! !
- Jo en tinc dos més.
- Tots cap aquí, tots cap aquí ... I aneu amb compte que poden estar armats.

- Aquests dos imbècils van tan borratxos que no podrien ni aguantar la porra... Deixeu-los estar. On és l'altre ?
- Aquí el té, sergent. No porta cap arma i el molt porc no porta res de roba sota la gavardina. Què, cabró, ets un fotut tarat de merda, eh ?
- Scrmhhh...
- D'on fugies tan de pressa ?
- Merda. Merda, merda, MERDA ! ! ! Ja el podeu deixar anar ; aquest no és el que busquem. Aquest degenerat fa més de metre noranta. No és el nostre assassí : només és un cony d'exhibicionista...
- El portem a comissaria per què l'identifiquin ?
- No, no cal, estem buscant un psicòpata, no un porc tarat.
- N'està segur, sergent ?
- Sí, n'estic segur, collons, n'estic segur !
________________


- M'acaba de dir en Sánchez que ahir va tenir vint homes fent rondes durant tota la nit pel barri antic per acabar atrapant dos borratxos i un pobre exhibicionista, i de mentre el nostre psicòpata ha assassinat una altra víctima.
- Capità, no sé per on va poder escapar...
- No em doni excuses ! Si no troba aquest psicòpata abans que assassini una altra víctima li passaré aquest cas al Sánchez.
- Molt bé, capità.
- Segur que aquells dos anaven borratxos ?
- Els hi van practicar anàlisis de sang a l'hospital, no hi ha dubte. Un d'ells encara està ingressat amb un semi-coma etílic.
- I l'altre?
- No era l'assassí ; feia més d'un metre vuitanta i a més no portava cap arma a sobre ni res que s'hi assemblés ; anava despullat el molt porc.
- Té alguna cosa més sobre el cas?
- A partir dels arxius de l'associació de nans hem fet una llista de persones que s'adapten al perfil que treballem : homes entre vint i seixanta anys, sobre un metre trenta o menys i amb problemes psicològics per aquest motiu. Hem comprovat les coartades de tots ells per a les nits dels assassinats.
- I ?
- N'hi ha alguns que tenen coartada per a la nit del primer assassinat, altres la tenen per a la nit del segon. N'hi ha pocs que tinguin una coartada creïble per a les dues nits; aquests ja els hem descartat.
- Molt bé, i quants en queden ?
- Tenim un grup de vuit sospitosos. Avui comprovarem les coartades d'aquests vuit per a la nit d'ahir. De fet estic esperant que em truqui el meu ajudant que ha anat a interrogar el primer. Ah, hola, doctor.
- Capità, sergent, bon dia.
- Què hi ha sobre l'assassinat d'ahir ?
- Ha estat assassinada de la mateixa manera, crec que amb la mateixa arma; en tot cas les ferides són molt similars a les dels altres crims.
- O sigui que aquest fill de puta era per allí...
- I vostè no el va saber agafar, sergent.
- Ja li he dit...
- Sergent, una trucada per vostè, és el seu ajudant.
- Doni'm. Sí, digue'm. Eh ? ... Aha ! ... Des de quan ? ... Ningú en sap res ? ... Molt bé, comprova els altres i torna cap aquí. Si hi ha alguna novetat truca'm.
- I bé ?
- El primer sospitós ha desaparegut misteriosament. Cap veí en sap res des d'ahir.
- S'ajusta al nostre perfil ?
- Perfectament. Està als arxius de l'associació de nans i va tenir problemes a l'adolescència per acceptar la seva estatura.
- Tenia coartades per a les nits dels crims ?
- Només per a la primera i, francament, crec que era bastant dubtosa.
- Viu sol ?
- Sí. No l'han trobat a casa ni a la tenda on treballa, i els veïns diuen que des d'ahir al migdia no l'han vist ni han sentit soroll a casa seva. Crec que pot ser el nostre home.
- Molt bé. Així, doctor, segons ens deia, vostè es reafirma en tot el que va dir de l'alçada de l'assassí segons els cops que dóna a les víctimes ?
- Totalment. Els cops de la víctima d'ahir estan produïts de la mateixa manera i en els mateixos llocs que les anteriors.
- Capità, crec que ja el tenim. Faré un informe d'identificació completa de l'individu desaparegut i si es confirma la seva desaparició en vint-i-quatre hores, si li sembla bé, donaré l'ordre de recerca a tot el cos.
- D'acord, sergent, però asseguri-se'n ; no la torni a cagar. Espero que per fi puguem tancar aquest cas.
- No fallarem, senyor, ara sí que ja tenim atrapat aquest fill de puta.


- Sergent ?
- Digue'm. Tan ràpid has acabat ?
- No, sergent; el segon sospitós també ha desaparegut.
- Cony, cony... Viu sol ?
- Sí. Fa quatre mesos que es va separar. He provat de localitzar-lo a casa seva i a la feina, i també he provat als telèfons de familiars que hi havia a l'arxiu; ningú en sap res. Però a més hi ha una cosa: els veïns diuen que no l'han vist des d'abans d'ahir, i l'últim crim va ser ahir.
- Això no vol dir res. Pot ser que marxés de casa amb tot preparat per desaparèixer o que s'espantés perquè ens sentís després de l'assassinat i no s'hagi atrevit a tornar a casa.
- Què faig, sergent ?
- Acaba de comprovar els altres sospitosos de la llista i torna que ens posarem a treballar per trobar aquests dos i descobrir quin és l'assassí. Has parlat amb els veïns d'aquests dos ?
- Sí, i tots m'han dit que, a part de l'estatura, semblen persones molt normals i ningú creu que puguin ser assassins.
- Tots els tarats semblen normals quan volen.



- Capità ?
- Entri.
- Acabo de parlar amb el meu ajudant i m'ha informat que hi ha un altre sospitós que també ha desaparegut. Ara en començaré a preparar l'informe d'identificació i farem el mateix que amb l'altre. Estic segur que podrem trobar una explicació lògica a una de les dues desaparicions. Necessito que em signi l'autorització.
- Molt bé. Quan tingui els dos informes digui'm-ho que parlaré amb el comissari de la central i... un moment. Sí? D'acord, passi-me-la... Sí? Sí, sóc jo, digui'm ... sí ... ah doncs precisament tinc aquí el sergent, un moment... Sergent, és la presidenta de l'associació de nans, pregunta quan li tornarem els arxius que ens vam quedar.
- Sí tot va bé d'aquí a una setmana haurem acabat.
- Ja... Escolti ... Miri crec que d'aquí una setmana se'ls podrem tornar ... sí, ens estan sent molt útils, precisament pot ser que avui mateix ens posem en contacte amb alguns d'ells ... sí ... ... sí ... eh? ... com?? ... ... Ah, ja ... que bé, això està molt bé ... clar, clar, ja m'ho imagino ... molt bé ja l'avisarem, eh ... sí, adéu... La mare que els va parir, LA MARE QUE ELS VA PARIR TOTS JUNTS !!!
- Què passa, capità?
- Des d'ahir a la tarda s'està celebrant a un poble de la costa la trobada anual de nans del país...
- Eh??
- ... on han assistit TOTS els nans de l'associació de la nostra ciutat. TOTS. Ho ha entès, sergent? Des d'ahir a la tarda tots els seus sospitosos estan a més de cent quilòmetres d'aquí...
- I per això ...
- I per això no n'han trobat cap a casa seva.
- Però aleshores...
- Però aleshores s'ha quedat sense cas, ho entén? A partir d'ara aquest cas és d'en Sánchez i vostè es posarà a les seves ordres. S'ha acabat. N'estic fart de fer el pallasso. Escolta? fes venir en Sánchez ara mateix al meu despatx.
- Això no és just.
- Això no és just ? Això no és just ?? Sánchez, passi ! A partir d'aquest moment vostè es fa càrrec del cas del nan psicòpata.
- No era un cas seu ? Què ha passat ?
- Que ara ja no ho és i ja està. Vull que solucioni aquest cas abans de la setmana que ve o tindrem problemes. Ho ha entès ?
- Sí, senyor capità.
- I vostè es posarà a les seves ordres, d'acord ?
- ...
- A partir d'avui vull que muntin guàrdies amb policies camuflats per tots els racons del barri antic ; a cada carreró, a cada bar i a cada casa de putes. Si aquest cabró torna a aparèixer per allí no vull que en surti, d'acord ? Matin-lo si és necessari, facin el que vulguin però que no es torni a escapar ! HO HAN ENTÈS ???
- Sí, senyor capità.
- ...


- Sóc jo, Sánchez, res per aquí.
- TU ets aranya3 i JO sóc el TINENT Sánchez.
- Ves a la merda.
- Sergent, no m'obligui a informar al capità d'una mala conducta per part seva, si us plau.
- ...
- Aranya2, sóc el sergent, alguna cosa ? canvi.
- Aquí dalt tot està tranquil, canvi.
- Aranya3, per la vostra zona alguna cosa ? canvi.
- Res per aquí, canvi.
- Molt, bé. Aneu seguint les rutes, canvi.


- scrmhhh ... scrmhhh ...... scrmhhh ...
... scrmhhh ... perdoni, que té foc ?
- No, ho sento.
- Ei, escolti !
- Què ... AAAAHH ! !
- SCRMHHH ... SCRMHHHH ! ! !
Blop, blop
- Aagggggs ...
- SCRMHHH ... scrmhhh ...


- Sergent ! Sergent ! He sentit
un crit !
- Si, Sánchez, jo també l'he sentit. Ha sigut al carrer de d... al carrer de baix.
- Molt bé, tothom cap allí, tothom cap allí ! ! Ens trobem a baix !


- Eh, tu !
- scrmhh ...
- Però si tu ets el porc de l'altre cop ! Sempre has de ser pel mig o què ? Tros d'anormal ... Molt bé, no et moguis o et disparo, les mans a sobre el cap. A veure que duus aquí sota..
- scrmhhh ...
- Collons, si no hi duus res. Cony de degenerat ...


- Sergent, aquí baix no hi ha res !
- On s'ha ficat el sergent?


- No et moguis o et disparo. Sánchez, Sánchez em sents ? Eh, tu, però què fas amb la po... AGH !
Blop, blop
- SCRMHHH ...
- Aaaaghh ...
Blop, blop
BANG!
- Sc rm hh h ...
- Aggggh
- S c r m ... hhhh ...


- Un tret, sergent, un tret al carrer de dalt ! !
- Merda, aquest cabró m'ha enganyat, era al carrer de dalt, tothom al carrer de dalt ! ! Vinga, vinga, tothom cap allí ! !
- Central, central, cridi'n una ambulància !
- Algú hi ha arribat ?
- Aquí aranya3, sergent, estic arribant ...
- Què hi ha ? Què veus ?
- Hi ha dos homes .. dos homes al terra. Un moment ... Un d'ells és el tinent i l'altre és un individu amb gavardina.
- Algú està ferit ?
- Crec que tots dos són morts. Hi ha força sang pel terra.
- Què ha passat ?
- No ho sé. El sergent té ferides al cap i hi ha la seva pistola al seu costat. L'altre home té una ferida de bala, m'imagino que de l'arma del sergent.
- L'altre individu va armat ?
- No ho sembla. Va completament despullat, només porta una gavardina a sobre i ...
- I ? ?
- I, bé, té la gavardina oberta i té la mà a ... al seu penis.
- ... ! ! ! Ara arribo.





Sergent de policia assassinat en estranyes circumstàncies

Ahir a la nit va ser trobat mort al barri antic un sergent de policia, juntament amb un altre individu no identificat. En el moment de la seva mort el sergent es trobava investigant el cas del nan psicòpata. El sergent va ser trobat amb ferides al cap, produïdes per forts cops amb algun objecte contundent. L'altre individu anava només vestit amb una gavardina i es trobava a sobre seu mort d'un tret al ventre disparat amb l'arma del sergent. En un principi s'havia pensat que es podia tractar de l'assassí buscat, però la hipòtesi quedà descartada perquè aquest individu mesurava 1,85m. Posteriorment, el sergent Sánchez, de la mateixa comissaria, va explicar que és ell l'encarregat del cas i ha desvelat que l'assassinat del sergent mort probablement es tracti d'un crim passional ja que, segons el mateix sergent Sánchez, eren ben conegudes al cos les seves tendències homosexuals. El sergent va declarar que espera acabar en pocs dies amb el cas del nan psicòpata.


Comentaris

  • Cigronet...[Ofensiu]
    Flanagan | 30-07-2006

    M'he rigut moolt, de veritat! És cert que és una mica caòtic, però és àgil. Els diàlegs estàn molt bé, i la descripció dels personatges a través de la parla també. Molt humor negre. M'ha agradat molt!!
    Fins una altra!!

    Alexander


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena



  • vilella | 02-02-2005 | Valoració: 10

    m'he liat una mica, l'he hagut de repassar,
    és llarg, però àgil

l´Autor

keke

1 Relats

2 Comentaris

1007 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor