por..

Un relat de: aLya

Tinc por.. por de créixer, de que la vida continuï i jo no sàpiga avançar, que no sàpiga superar els entrebancs de cada dia, de que un dia em cansi i ho doni tot per vençut. De que la desesperança sigui més forta que les meves ganes de viure.
Tinc por de despertar un dia i adonar-me'n que no faig res aquí, de no saber per a que visc, ni per a qui.
Tinc por de que s'acabin les paraules, els petons i les abrasades, de no tornar a sentir mai més els teus llavis junt amb els meus, ni sentir-te a tu formar part de mi. De tornar a sentir aquell vuit de quan tu no i ets, de no poder deixar de plorar per la teva absència.
Tinc por de que la vida no em brindi mai més una oportunitat, de que tot això m'estigui passant per el mal que vaig fer en un passat, i que aquest dolor sigui permanent.
Existeix la felicitat completa?
I m'adono que no faig més que plorar i patir, quan no soc la persona més desgraciada d'aquest mon… però no puc fer-hi res, tinc por.
Tinc por i no vull continuar creixent, perquè sembla que cada vegada la responsabilitat sigui major, i la tristesa infinita…

Comentaris

  • No estàs sola...[Ofensiu]
    Flanagan | 30-07-2006

    Jo també em sento així moltes vegades... no saber on anem, o si estarem a l'alçada de les circumstàncies, tenir por de les dificultats, fins i tot de tu mateix...
    Molt sincer, queda molt bé.
    Continua escrivint!

    p align="center">
    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena


  • nota tranquiladora:[Ofensiu]
    8colette8 | 25-07-2006

    penso que tampoc és tant dolent tenir por, de fet penso que és gràcies a la por que estem vius.
    el teu relat té un aire pesimista però m'agrada, imagino que en alguns moments jo també m'he sentit així.

l´Autor

aLya

1 Relats

3 Comentaris

803 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor