Plou.........

Un relat de: Snarbolok

Plou.... potser molt o potser poc........ però plou............. miro a l'horitzó.... intento veure el teu somriure..... la teva mirada...... i miro al cel...... simplement per confirmar que encara recordo la teva cara...... i la veig......... la recordo.....
Demano un desig...... no oblidar mai aquesta cara... aquest somriure... aquesta mirada....... i també demano que plogui.... que segueixi plovent.....
Miro endavant.... enrera.... a un costat.... a l'altre.... em trobo al mig de tothom... enmig d'un mar de colors... amunt i avall..... tots amb presses.....que si cap al metro... que si cap el bus.....tothom sota els seus magnífics paraigües..... esquivant les gotes........tothom corrent.... i jo...... jo gaudint de cada gota que em rellisca per la cara.....
Perquè cada gota..... cada gota que em cau al damunt.... és una part de tu......i això és el que vull... tenir-te el més a prop possible.....
No corro.... camino tranquil·lament....ja apareixerà un altre bus... un altre metro....... l'únic que m'importa ets tu........
M'encanta que plogui.................. només demano...... que segueixi plovent.............


(al meu pare, perquè sé que en alguna estrella tu m'esperes)

Comentaris

  • El primer relat[Ofensiu]
    Ligeia | 06-12-2006

    No entenc com no t'ha comentat ningú encara, fa massa temps que vas publicar per no haver obtingut encara resposta dels relataires.
    Tot i això no et desanimis, continua escribint; el text està força bé (encara que jo eliminaria els punts i li donaria un altre format), té sensibilitat i és agrabable de llegir.
    Espero tornat a veure un relat teu.

    Benvingut a la web i encantada de llegir-te!

l´Autor

Snarbolok

1 Relats

1 Comentaris

637 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor