Pau... o no

Un relat de: Lord_Isma

Últimament, em veig envoltat per un món ple de desigualtats socials.

Aquell xicot que furta perquè no té diners.
Els xiquets barallant-se als col·legis i instituts.
La violència ha esdevingut una notícia diària.

Grups armats d'alliberament (terroristes, anomenats) maten persones, atempten contra civils. Però mentrestant, a molts llocs del món, hi ha gent que mor, assassinada per un simple company sentimental (o ex), per una bomba d'una guerra, per mines sense desactivar, per rivalitats entre bandes del carrer, morts pels seus respectius governs perquè allarguen massa la llengua...

En aquestes morts es veuen les desigualtats.

On estan els governs davant de tantes morts diàries? Menjant el seu entrecot a la salsa rosa i guanyant diners.

La quantitat de gent pobre és de gairebé dos terços de la població mundial.
I mentrestant, els sistemes econòmics s'organitzen per enriquir els més adinerats i apurar més als pobres.

Els rics posseeixen la majoria de territori. Els pobres poden ser sense terres, pertanyents al quart món.

Què podem fer per a parar això? Ja està: podem revoltar-nos contra el poder, establint l'estadi socialista, repartir terres, diners dels rics, als pobres.

Sona molt irreal, oi?
És possible fer-ho. Només es tracta d'organitzar-se bé i convèncer tothom.

Felicitats Marx, Engels i Lenin! M'heu convençut!

Comentaris

  • a mi també em van convencer[Ofensiu]
    ukola | 13-01-2008

    i des de llavors em dedico a fe rel possible per destruir aquestes desigualtats. `
    Però smepre ens trobem al mateix lloc, som molts pero dividits i divits mai arribarem enlloc.
    m'ha agradat molt l'escrit :)

    per cert sóc estelroig ;)

    un bes!

l´Autor

Foto de perfil de Lord_Isma

Lord_Isma

3 Relats

8 Comentaris

3024 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Sóc nascut a València, a l'any 1990, a febrer.
Visc al Barri de Russafa, antigament poble, annexionat al segle XIX a la ciutat de València.
format per immigrants de tots els tipus, i predominen les idees espanyolistes per la quantitat de col·lectius feixistes i antivalencians i anticatalans que tenim, d'entre ells, la majoria de casals fallers del barri, no dic tots perquè no els conec tots.

M'agrada llegir, anar al teatre, al cinema, de festa, de concerts, tocar la guitarra elèctrica, escriure alguna cosa, tinc una col·lecció de poemes, dels quals un d'ells em va fer guanyar el premi de poesia en valencià al meu institut fa dos anys.

qui vulga contactar amb mi pot enviar-me algun correu a lord.hiarmye@gmail.com

Salut i Revolta!!*!!