PASSES

Un relat de: 11111111111

A l´ humid laberint dels baixos fóns les nostres passes duen les molles dels qui caminen enfeïnats i els esguards penjant a la punta del calçat, no fós cas que anéssim a trepitjar qualsevol tifa de gos. Perque caminem i caminem per no res. Aquest no res que ara em torna el caixer. Paper bonyiga, envolcall de veus que exclamen d´altres éssers als qui ni veièm.
Aquesta ai, aquesta ràfega pidolant sense faç. Desencamino0 les passes i sense mirar-la deixo unes monedes avergonyides a la seva llauna miserable.

Comentaris

  • UN ESCRIT MOLT BÒ[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 21-10-2008 | Valoració: 8

    Que ho fà que t'has plantat amb un relat? Has de continuar, aquí a relats sempre hi tindràs gent que et llegirà.

  • enhorabona[Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 04-02-2006 | Valoració: 9

    a aquesta cadena de uns enigmàtica!! Espero que seguexis escrivint, si pot ser una miqueta més llarg... s'agraeixen les teves paraules!! jeje
    Petons!

  • Quants uns![Ofensiu]
    Queca | 22-09-2005

    Benvingut/da a la nostra família!
    Trobo que no és un relat fàcil, però m'ha cridat l'atenció. M'ha agradat, sí.
    Un petó!

  • ET VAS SENTIR CULPABLE...[Ofensiu]
    AVERROIS | 11-09-2005 | Valoració: 8

    Per no mirar-li els ulls? Eren invisibles, fins que te'n has adonat que existien? O sempre els havies vist i just aquell dia el teu esperit estava més receptiu?
    El teu escrit té molta força, encara que està amagat per sentiments de culpabilitat que tothom hem tingut alguna vegada. Una abraçada.

  • Boo | 07-09-2005

    Hola, estreno els teus comentaris! :p

    No t'acabo d'entendre el relat… potser la puntuació o potser massa complicació per a mi. M'agradaria que me'l expliquèssis; em contestes en un dels meus relats? :)

    Fins aviat!

Valoració mitja: 8.33

l´Autor

11111111111

1 Relats

6 Comentaris

1306 Lectures

Valoració de l'autor: 8.33

Últims relats de l'autor