Ohhhhh ! SORPRESA

Un relat de: Joan G. Pons
En les nostres relacions, les SORPRESES, tenen una intervenció engrescadora.

Ens volem referir a les SORPRESES fetes amb tacte i oportunitat i també amb respecte.

Una definició:
Connexió amigable amb l'emotivitat d'una persona, que respectem, però que hi tenim cert lligam.

Un lligam enriquidor.... que les sorpreses alimenten molt positivament.

Un Regal i una Sorpresa.
Sense complicar-ho massa, rebre quelcom com un regal sorpresa, impacta i alimenta la satisfacció que hom sent al rebre quelcom, que no esperem. Una SORPRESA !!!

Les Sorpreses han de ser o almenys intentar-ho, imaginatives i agradables. Han de crear bones sensacions.

A vegades, la Sorpresa es doble...
Sorprén el contingut i també la persona que ho fa. Dues sorpreses.

Animo a fer SORPRESES maques. Apropen molt.

.......................................................................

Comentaris

  • Sorpreses[Ofensiu]
    Prou bé | 20-12-2022

    Hi ha una part de les sorpreses que potser és la millor: preparar-la!
    Hi ha amistat, amor, il·lusió... En pensar en qui la rebrà!
    Gràcies per fer-me pensar què haig de fer-ne alguna!
    Amb total cordialitat

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 19-12-2022

    Hola, Joan: Bona vesprada, gràcies per la teua visita i la teua opinió al meu poema Ramells de flors, on em dius que una estimació. M'alegre que t'haja agradat
    Cordialment. Bon Nadal.
    PERLA DE VELLUT

  • La sorpresa pot ser un bon regal.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-12-2022 | Valoració: 10

    Donar sorpreses és un bon regal. Donar sorpreses ens enriqueix en el fons de l'ànima.
    Si fem bones les sorpreses, ens alimentem de les bones accions. I ara que ve Nadal, més.
    Un bon assaig que està molt ben profunditzat. Que passes un bon Nadal en companyia dels teus.

    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Sorpreses de Nadal[Ofensiu]
    Marina i punt | 18-12-2022

    Canalla amb els ulls ben oberts, innocents i il·lusionats, nerviosisme i pessigolles a la panxa. Regals i sorpreses. Adults i infants gaudiu de Nadal!

    Salutacions

  • Positiu....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 17-12-2022

    i engrescador. Les sorpreses fetes des de la il.lusió i sempre pensant amb el receptor són molt gratificants per ambdues parts.

    Salutacions Joan i Bones festes

    Rosa.