Nom País Valencià. Primer dia: 2250 signatures. Proper objectiu: les 3000! (3-3-2016)

Un relat de: Joanjo Aguar Matoses
Nom País Valencià. Primer dia: 2250 signatures. Proper objectiu: les 3000!

Engegàrem ahir la campanya [en CHANGE.ORG] pel nom oficial de País Valencià i, en un sol dia, hem recollit més de 2250 signatures. Moltes gràcies a tots per signar i compartir-ho a les xarxes socials.

Per favor, continueu difonent aquesta iniciativa i arribarem demà a les 3000 signatures. Quanta més gent ens hi afegim a la petició, més força hi tindrem davant del parlament.

Crec que, després de 34 anys (arran de l'Estatut de 1982, que relegà el nom del nostre país a un segon pla), ja hi va sent hora que les Corts valencianes ens facen cas a aquells que estimem de veritat el País Valencià i la nostra pròpia llengua, el valencià o català, com vulgueu dir-li, xe! Recordeu que, en el fons, el més important per una llengua és parlar-la, escriure-la i estimar-la, com fem molts, cada vegada més....

Amunt i endavant!

Sueca, País Valencià, Marènia. Dijous 3-3-2016. 23:21h.
Joanjo Aguar Matoses.


https://www.change.org/p/demanem-el-nom-oficial-de-pa%C3%ADs-valenci%C3%A0/u/15702359

____

https://www.change.org/p/demanem-el-nom-oficial-de-pa%C3%ADs-valenci%C3%A0

____

https://www.facebook.com/Acabem.Discriminacio.Valencia

____
____

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Joanjo Aguar Matoses

Joanjo Aguar Matoses

204 Relats

246 Comentaris

250013 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Sóc de Sueca, poble situat a la Ribera del Xúquer, al País Valencià i, per tant, a Marènia (com li dic jo) o Països Catalans (com li diu la resta del món).