No es veu però hi és… que és???

Un relat de: Nino

Frase famosa: "com passa el temps"
Tothom la diu oi? Os hi heu fixa´t? ,.. potser per que el nostre cervell l´ha guardat tant be que ja la diu sense pensar… potser per que és veritat i algú se sent més vell,.. i veu els nens que s´ha fet grans…i.. senzillament veu la vida passar sense adonar-se´n.
Quan la dic jo ho sento de veritat, i la sensació que tinc no m´agrada gens.
Sento que he perdut el temps,… i que ja no puc tornar enrere,… aprofitar-lo al màxim. No, … ja no hi puc fer res.
Recordo ma mare que em deia.. estudia nena.
Recordo el meu pare que em deia… fes coses de profit reina.
Fins i tot, la iaia, que assegudeta al sofà i fent-me puntes de ganxet pels llençols que un dia hauria d´estrenar quan em cases , em deia… que has fet avui? Explica´m.
Si que n´he fet de coses… moltes… però.. sempre em queda la sensació de que en podria haver fet mes.. i ara no puc fer res per que no en tinc de temps.
Si el poguessim comprar,… uix,.. tampoc podria.. avui en dia prou feines tens en comprar una baguette per un preu raonable.
Si el regalessin… no.. si el regalessin el repartiria….
Donç la veritat,.. no se per que m´estic trencant tant el cap…. Ja no hi puc fer gran cosa…
Però hauria fet tant!!!
Només se una cosa,… si poguès tornar enrere en el temps, si fos possibleper un sol cop …… ara ja sabria on buscar-te.
He acabat el meu relat,… tant ràpid? Com passa el temps…

Comentaris

  • PER SI UN CAS...[Ofensiu]
    Jimbielard | 08-04-2008 | Valoració: 10

    M´encanta aquest relat, i per si un cas, per si passa el temps, si s´esgota, deixa´m que et puntui amb un 10... m´ha encantat... i encara tinc temps per menjar-me una poma i regalar-te la primera queixelada. muaaaaa.

l´Autor

Nino

3 Relats

2 Comentaris

1976 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00