Ningú com tu

Un relat de: infiinit
Sé delc ert que mai trobaré a ningu que besi com tu, que estimi d'aquesta manera i amb aquesta força, ningu amb aquestes mans, que transemten pura vida, carícies que recorren tot el cos, secrets ben guardats que nomes noceixes tu, papallones que lluiten dins meu i sentiments que van i venen.
Somriures còmplices i mirades que ho diuen tot i paraules que no diuen res, l'habitació, el cotxe les quedades improvisades, i els petons robats, vergonya al veuret, tristesa al moment de marxar, el locutori, el pitis que et prohibia i els que mai van ser encesos.
Secrets i confesions, pors i somriures, la sort de trobar-te i de tenir-te, de que m'estimis d'aquesta manera , mes enllà de crititques i rumors.
Arriscan massa per alguna cosa que no es per sempre, pero que pot durar el suficient per ser inoblidable, record infinit.
Ara si, promet-me una cosa, sia ixó acaba, promet no oblidar-e mai, recorda'm, no com l'amor de la teva vida, ni la persona que et va fer mes feliç, ni molt menys, recorda'm com la nena petita que t'estimava, que t'estima i mai va saber domostrar-ho, recorda que soc aqui, sempre, jo a canvi prometo no oblidar-te mai, la persona que més he estimat, no m'oblidis, recorda-ho, record'm siusplau.
No ho oblidis mai, t'estimo, sempre, infinit.∞

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    infiinit | 13-03-2013

    Moltissimes gracies, intento transmetre les meves emocions a través de aquestes paraules.
    Un bes.

  • Sols dic que m'encanta[Ofensiu]
    nurbreatheme | 12-03-2013 | Valoració: 10

    Me sent molt identificada amb aquest relat.
    Transmeteix moltisim, i m'agrada molt com esta redactat, la manera d'expresarte, la manera de veure les coses, la tendressa...
    Segueix així.
    Un bes.

  • Benvinguda...[Ofensiu]
    Cincdos | 12-03-2013 | Valoració: 10

    Com la il·lusió dins les teves paraules.

l´Autor

Foto de perfil de infiinit

infiinit

3 Relats

3 Comentaris

2358 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00