Nanorepte 95: El ball (19-08-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanoreptes guanyadors :

Venjança? deomises

El coix, envejós, calà foc a l'envelat on s'havia de celebrar el ball popular de la Festa Major

Qüestió de mides Aina_R

Ballà tota la nit, no per manca de cansament, sinó perquè la faldilla no era prou llarga com per seure.

***

Resta de nanoreptes participants:

Al ball... a ballar? Jimbielard

Cara pintada, faldilla curta, tanga minúscul, sabata de punxa, tres preservatius… Estava llesta per anar al ball de Festa Major.

***

Balls televisius vistos als 10 anys ixnuir

Mama, aquest ball és avorrit, aquesta matinada n'he vist un molt més "diver" a la tele... jo vull provar-lo...

***

Lambada impossible? angie

Sabates noves. Galindons. Sostenidors d'una talla menys i texans encongits per l'assecadora.
- Vols ballar amb mi, morenassa?

***

Pubertat Nubada

Arrambada al noiet, sentí per primer cop un nosequè que li venia de molt endins. S'arrambà més, i li agradà.


***

Parella de ball bocidecel

Atreien totes les mirades desmanegant-se, acoblant-se i allunyant-se harmoniosament seguint a l'uníson el ritme de la música. Un ball extasiant.

***

"Marketing" camuflat Magrat

Al ball de disfresses, en Joan es dedicava a trepitjar a tort i a dret per anar-se fent clientela. Era podòleg.

***

Fer ballar Carme Simó

Nou del matí, "La Santa Espina". Tot bufant ressacós, pensava que ser DJ i fiscorn de cobla eren activitats incompatibles.

***

…fa bon caldo fellatio

La dentadura de la iaia ballava. Era el punt morbós que li agradava de les seves fel·lacions.

***

Predicava el mossén respecte al ball rnbonet

"Que es peque o no depén de tres factors: del subjecte, de la subjecta i de com es subjecten ambdós".

***

balls molars... oscarvillalibre (fora de concurs)

Mirava els cossos arrambant-se. Hipnotitzats pel ritme. L'Angelina s'ho mirava, trista. Perquè en complia 76 i les dents ja li començaven a ballar.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 95



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer