Nanorepte 9: L'infern (11-12-2007)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte 9: L'infern

Guanyador del Nanorepte 8: angie


Nanorepte guanyador:

Infern celestial angie

El zel fermentava i em lligava al teu cos nu. Forem condemnats a cremar plegats sota els llençols.

***

Resta de nanoreptes participants:


L'infern Follet Trapella

Les cares de l'infern: solitud quan no hi ets, silenci quan calles, llàgrimes quan t'enfades, desesper quan no arribes.

***

Càstig! Francesc Arnau i Chinchilla

Tota la vida treballant com un negre, de sol a sol, i aquell predicador l'intimidava amb la condemna de l'infern.

***

L'infern Xellos

Aquells laments d'indescriptible dolor, li van anunciar que allí es trobava l'infern. Tres paraules l'hi van confirmar.

-Extracció o empastament?

***

L'infern dels amants Ametista

L'esperaven, rutinàriament, el marit i les nenes.
L'Eulàlia tornà a casa, llagrimejant melangiosa...

(- No m'oblidis.)
(- No podré fer-ho...)
.
***

L'infern glaçat Daniel N.

A falta d'altres, el meu infern sóc jo. Glaçat com una mala cara, ni sol ni calor, ni foc rogent.

***

El dubte Sergi Yagüe

-Això és l'infern? -pregunta el capellà, mirant al seu voltant.
-Com te l'imaginaves? -respon Sant Pere amb un somriure sorneguer…

***

Màcima Innocència rnbonet

L'infern? I això què és?

***

Quan era nen… Alícia Gataxica

no volia anar a l'infern, quan es va fer gran, va veure que ja vivia a l'infern.

***

Perspectiva Hergè

-Això és l'infern? - preguntà, incrèdul, rememorant la seva vida: misèria, gana, violència i una mort espantosa.
-Doncs no està malament .

***

NO!! Atzavara

Això no es fa!. Ho fan els nens dolents. Aquells que no es porten bé. Els que van al infern.

***

Pròxima parada: l'Infern foster

Mentre baixava, maleïa cada un dels seus grans errors; en arribar-hi, però, els seus llavis conformaren un ample somriure.

***

El meu infern Sol_ixent

El meu infern de Sol_ixent
Talons, vestit cenyit i ulls ben pintats. Avui l'infern em crema per dins, i tan sols tu pots apagar-lo.


********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 9

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer