Nanorepte 76: Perversions (17-06-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Versió Beta plaers

...I Déu creà la vedella per vestir els àngels amb cuir cenyit. Extasiat, creà Adam per culminar la seva perversió.

***

Resta de nanoreptes participants:

Anunci deomises

URGEIX XINESA TRADICIONAL PER A FEL·LACIONS A MASOQUISTA.

ES VALORARAN PALETS DE BAMBÚ ESTELLATS (O DE PORCELLANA BARATA) I INEXPERIÈNCIA.

***

Parcs públics fellatio

El zoòfil triava parcs per a festejar amb la xicota desconeguda. Petonejar-la mentre els gossos pixaven al seu costat l'escalfava.

***

On/Off maripuri

La pantalla de plasma feia que trempés més que amb la Viagra. Però, quan encenia l'ordinador, ja era orgàsmic...

***

Necròfil Jimbielard

Bavejava. Havia aprovat l'examen per cobrir la plaça vacant de metge forense a la morgue de l'hospital. Era feliç!

***

Narratofília telefònica angie

Ni pelis, ni fotografies. Només aconseguia tenir-la dura quan la Sara li recitava contes eròtics pel mòbil.

***

Radiòfil empedreït Francesc Arnau i Chinchilla

Cardava amb la dona escoltant a Jiménez Losantos. Des de la jubilació del José Mª García que no follava tant.

***

Mocofília coitantiorgasmic

Cada nit al MSN van acabar pervertint-la dia a dia. Primer, van ser els bombons. Finalment, els mocs.

***

Un acudit JOANPG

Pare,pare, qué és un pervertit?
Calla, calla i segueix xuclant!!!

***

Amors que maten llumins

Gemegà mentre cavalcava. Extasiada, premé massa fort el mocador i arribà al orgasme mentre el seu home agonitzava entre espasmes.

***

Carícies negatives mei__

Des de l'habitació trucava a la seva dona per a insultar-la mentre es masturbava escoltant la veu d'ella angoixada.

***

All rnbonet

Escoltà la muller al telèfon, després de la nit de noces: "Si li talles el cor, no repeteix".

***

Sor Pren-me normal

Armada amb esprai buit per l'Eixample, la monja resava perquè el temut violador no es fes esperar massa.

***

Sempre amb propietat desideri

Al bordell esplaiava les perversions que l'esposa li negava i podia anomenar-la puta mentre vexava les prostitutes creient-les ella.

***

Trio Mal de Molts

La notícia de l'embaràs l'alegrava: faria realitat la fantasia del trio sense demanar permís al seu marit.

***

Entremaliadures Dolça Parvati

Les dues adolescents feien entremaliadures a propòsit perquè el jove padrastre els copejara les natges amb l'espolsador.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 76




Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer