Nanorepte 71: Sorpresa! (04-06-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

In Fraganti deomises

El funerari s'associà amb el geperut més horrible del poble per a sorprendre els futurs clients als carrerons foscos.

***

Resta de nanoreptes participants:

Sor-presa Jimbielard

Rembombori a l´abadia. Ningú imaginà que la Clarissa s´haguès endut el raspall de la missa de l´ultim diumenge.

***

un nou conte manel

La caputxeta estava massa bona. El llop, sorprès, se la mirà lascivament, amb evidents intencions d'adulterar el final del conte.

***

Línia calenta angie

Aquella veu li era tan familiar!. En dir-li "papi" va quedar confirmada la seva sospita. Era la seva filla!.

***

Sorpresa diabòlica Rita O'Neal

- Búuuh!

- Aggghhh!

- Sorpresa o espantada?

- Esglaiada de que em parli la calavera del marit que vaig matar.

***

La porta msalles

Treu les claus.
Les posa al pany.
No encaixen.
És casa seva?
Sí, però el marit l'ha fet fora.

***

L'assassí de la serra (nanorelat negre) Dolça Parvati

Vicent, vinc totalment sorpresa! Diuen que l'assassí de la serra viu al barri... Què fots amb aqueixa serra? Vicent...? AAAAAAAAAARG...!

***

No, no és el que sembla! foster

Per primera vegada en anys, en Martí tornava a casa abans d'hora. Duia un ram de flors i un somriure...

***

Amnèsia mjesus

Després de deu anys de casada per segona vegada, aparegué el primer marit, donat per mort en un accident aeri.

***

Un acudit (vejam si guanyo, seria una sorpresa:))

-M'agraden totes les dones menys la meva.
-Quina sorpresa. A mi també: totes les dones menys la TEVA.

***

Temptejant mei__

Si conte l'acudit de l'home disfressat de monja que cridava: "Sor-presa!" en aixecar-se la faldilla... guanyaré aquest nanorepte?

***

Mentalitza't Mal de Molts

S'havia mentalitzat tota la nit. Si tornava a guanyar un acudit gastat no l'enganxaria per sorpresa.

***

Sorprès sense roba interior Clàudia Núvol

Això no és un nano sorprenent. És una bomba de rellotgeria contra la mediocritat. Compte que explota si el llegeixes.

***

Estic embarassada Maurici

‒ Josep, et juro que no ho entenc!
‒ Sí clar, serà cosa de l'esperit sant...

***

Un full en blanc...? Gairebé... Rosella

Rep una carta plegada varies vegades; desplega el primer tros... "Aviat"…, desplega el següent… "seràs"…, desplega el darrer… "pare". SORPRESA!!

***

Mala sort llumins

Vaig matar-la al replà de l'escala.
Al entrar a casa carregant el cadàver ... serpentines, llums i crits; Festa sorpresa !

***

Ce N'est Pas Une Pipe desideri

Mentre fumava, Magritte rumiava com sorprendre un món mancat d'idees novedoses.

***

sorpresa? 4punts

Trucant, comprant, menjant, sortint, despilfarrant, gastant,adquirint, consumint,viatjant, rebentant....
Amb una targeta traient fum.
Et sorprenen els números vermells?

***

Felicitació al dormitori Màndâlf

- Òndia Joan! Quin ensurt! Què fots dins l'armari en pilotes?

- Sorpresaaaaaaaa Pere! El teu germà et desitja un feliç aniversari!

***

Nano-sorpresa Bruna86

Estava llegint els nano-sorpresa participants quan girà el cap i... SORPRESA!: Tenia el jefe despullat darrere. Quin penis tan petit!

Gir copernicà Ingràvids

Pep i Conxeta eren un matrimoni avorrit fins que a ella li caigué a la falda la mel del desdejuni...

***

Cossos copernic

"Tu també, fill meu?" exclamà Juli Cèsar reconeixent Brutus al mig de la carnassa anònima d'aquella orgia.

***

postre amb sorpresa bressol

A l'arribar les galetetes de la sort , el paperet resava :
- No era pollastre.

***

Hipocresia normal

Els habitants de Mauthausen es miraven sorpresos en assabentar-se de l'holocaust envoltats d'olor de carn cremada pertot arreu.

***

L'ídol amb peus de fang rotor20

La primera bufetada amb mirada cínica inclosa la sorprengué i féu desaparèixer el pedestal del marit ideal instantàniament.

***

Segones núpcies (Uxoricidi) Silencis

L'ancià, vasectomitzat en secret, degollà la jove esposa en ser sorprès amb la notícia que estava embarassada d'ell.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 71



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer