Nanorepte 70: Ous (01-06-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

La testosterone del botiguer ricard

-Doni'm una barra de pa. I si té ous, posi-me'n una dotzena.
I l'adroguer li donà dotze barres de pa.

***

Resta de nanoreptes participants:

A la francesa? ametista

Es llevà estranyat, enyorant quelcom.
Fins i tot el gust de la truita el trobà estrany... i exageradament familiar alhora.

***

L'ou o la gallina? foster

Després d'anys de repartir gra i recollir ous, al pagès li sobrevingué una enigmàtica pregunta: Què va ser primer?

***

Robatori al claustre angie

Les oques muntaren un escàndol majúscul el dia de Corpus. A quina pertanyia l'ou que ballava a la font?

***

Del seixanta-nou al tocaous 4punts

No vaig escriure el nano seixanta-nOU,escric el següent amb el somriure i la tocada d'ous del nano del ricard

***

Per sucar-hi pa FolletTrapella

Sucar el rovell amb un bocinet de pa, treure'l regalimant i dur-se'l a la boca. Mmmmm Quin plaer!

***

manda huevos! Alícia Gataxica

-- soposo que ara que tenim aigua ja puc fer ous bullits!
-- Millor remenats noia, que la sequera mai se sap!

***

LA TRUITA CARGOLADA llampec

POSEU ELS OUS BATUTS DINS LA PAELLA CALENTA, AMB UNA ESPÀTULA FEU PLECS I REMENEU FINS QUE QUALLI LA TRUITA.

***

A per les 3 estrelles Michelin! (no apte per estòmacs sensibles) Leela

Els comensals es delectaven del farciment dels ous, sota la mirada del cuiner que l'endemà detingueren acusat de contraban d'òrgans.

***

L'amant deomises

Amb el nou granger, les gallines misteriosament començaren a pondre ous més grossos i se les veia més animades.

***

Atrezzo Maurici

- I per què vol una tona d'ous? - preguntà el botiguer.
- Per esclafar-los i fer emprenyar els ocells - contestà en Hitchcock.

***

Per partida doble Dolça Parvati

Es va menjar els ous i la botifarra amb fruïció. En acabant, va devorar també els de l'esmorzar.

***

Kinder Sorpresa desideri

Sense pares i empastifat per complet, menjava i jugava amb el que li sortia dels ous.

***

Boles xineses Mal de Molts

La monja va comprar tres ous de sargir mitjons per evitar el mal tràngol del sex-shop i la febrada.

***

Senyals de tràfic Ferran d'Armengol

-Mira l'"Stop", hi han pintat dues pilotes menudes i un penjoll!
-Sí, ara és un stop per collons.

***

La prostituta Clàudia Núvol

Malgrat la gamma d'ous que tastava de nit, no havia avorrit encara un bon entrepà de truita per esmorzar.

***

Necrofília fellatio

Quan se li van acabar els ous del frigorífic, la forense va plegar i se'n va anar cap a casa.

***

Al bar (implícits i explícits) Bruna86

Ella digué: "un entrepà de truita"; ell PENSÀ: "quina pitrera!"

Ell digué "no queden ous"; ella CRIDÀ: "posa-hi els teus!!!!

***

Recepta de tortell... Bruixot

I finalment, pinteu-lo amb l'ou...
Però, i amb quina pintura?

***

Opus què? mei__

En plena quaresma, s'afartava d'ous al menjador de l'internat. A la nit, de jovenets a l'habitació privada.

Decret llei XvI

Amb la primera pluja en mesos, el Conseller estripava alleujat la seva darrera proposta: "Prohibir portar ous a les Clarisses".

***

Compte amb els ous Nubada

-Compte amb els ous! -digué la senyora, apartant un paquet embolicat amb paper de diari- Són agulles de cap, sap?

***

Endlösung (solució final) llumins

- No es pot fer una truita sense trencar ous - remugava l'Hauptsturmführer mentre, lívid, administrava trets de gràcia als jueus malferits.

***

Ai! No ho faré més...! Rosella

Enxampat masturbant-se espiant les monges…
-Podria… tocar-li els ous? Es que…
-Es clar, germana…
Tremenda engrapada.
-Fuig d'aquí pervertit fastigós!!

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 70



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer