Nanorepte 7: La Feina

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:
Sense feina Hergè

M'han despatxat per escriure, en hores de feina, un relat sobre algú que escrivia relats en hores de feina.

***
Resta de nanoreptes participants:


Feina continua Alícia Gataxica

Quan per fi va acabar de treballar, es va adonar que era hora d'aixecar-se: -A continuar- es va dir.

***

L'avi allan lee


Des que està jubilat, l'avi treballa més que mai: els fills tenen massa feina per ocupar-se dels nens.

***

La millor feina Sergi Yagüe Garcia

Surt d'ella i aboca l'esperma a la boca oferta. Somriu, extasiat: maquillar cadàvers és la feina ideal si ets necròfil…

***

Mantenir el ritme Biel Martí

Acabada la sessió, ella -encara somrient- s'acomiada del fotògraf. Fora, respira fons, sentint la agradable frescor de la pols blanca.
***

La professional ricard

-T'ha agradat, nena?
-Molt- digué. I pensà: "collons, però que no ho entenen que per mi només és una feina?"

***

Nocturnitat Francesc Arnau i Chinchilla

Sempre va treballar al torn de la nit. Quan el jubilaren anava amb els altres companys a prendre la lluna.

***

Emprenyada jacobè

Ahir vaig passar de mileurista en pràctiques a aturada fictícia. Sóc culpable d'estar realment preparada i ser una dona prenyada.

***

L'ESTRESS A DALT I A BAIX Florenci Salesas i Pla

L'executiu, estressat, no dorm. Abstret, parlant pel mòbil, trepitja la pintura de l'artista de carrer. Aquest tampoc havia dormit, pobre.

***

El meu avi marga

L'avi Joan pensa: si pogués treballar!, seria jove i no em fallarien les forces.
Mentre pugui jugar a botxes rai!

***

Examen oral qwark

-El que vostè mani.
-Perfecte: aprovat! Saps que aquesta carrera abans durava cinc anys?

***

Faula dacar

La formiga passa l'estiu omplint el rebost. La cigala toca la guitarra. Eric Clapton també i per alguns és Déu.

***

Amor per la feina foster

En Maurici sap que l'important és el "perquè"i no el "com". Però sempre té a mà el kalashnikov.

***

Temps moderns Leela

Treballà tota la vida, privant-se de tot i estalviant per una jubilació que la fatiga crònica li impedí gaudir.

***

Un candidat més a l'atur angie

La Rapunzel, farta de viure del conte, es tallà les trenes i canvià de feina: es va fer poeta.

***

M'encanta, el treball! Nubada

M'encanta, el treball! M'agrada molt. Sobretot, quan hi ha feina de debò. M'hi passaries hores, mirant la gent com treballa.


***

Empresari mal educat Màndalf

-Vostè vol feina? -preguntà l'empresari al darrer de la cua de l'atur.
-Jo? Recollons! Per què no comença pel primer?

***

Quina feinada! FolletTrapella

Quina feinada, avui! Estic esgotada! Gimnàs, sauna, massatge, esmorzar amb les amigues, ioga, bany de sol... Això no és vida!


***


Enllaços al fòrum :

Resultat i comentari dels participants


Votacions


Convocatòria Nanorepte 7

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer