Nanorepte 65: Perfídia (16-05-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Argentina'78 Francesc Arnau i Chinchilla

Després d'assassinar els pares a sang freda, va agafar aquell nadó i el va criar com si fos fill seu.

***

Resta de nanoreptes participants:

Tocat i enfonsat Maurici

Cuidi la seva dona. Gràcies a ella vostè manté la feina. I no pateixi, que sóc estèril.

***

Fart de l'interrogatori copernic

Li digué a la dona: Al teu costat, els inquisidors eren monjos que feien pessigolles en els peus dels acusats.

***

La secretària de direcció angie

Objectiu de les insinuacions : follar-se al cabró del gerent en el seu despatx i enviar el vídeo per intranet.

***

Danys col·laterals thule

L'editor va incloure un fragment d'un escriptor reconegut a l'obra del seu amic. L'escàndol els va enfonsar en l'anonimat.

***

Masoquista jacobè

La perfídia d'aquell home la va enamorar. El dia que ell la va estimar, el mutilà.

***

Preguem... ricard

Darrere l'altar, aixeca al cel les greixoses mans, guarnides d'anells d'or, i diu:
-Preguem pels desgraciats que passen gana.

***

Trepes Jimbielard

Es va guanyar la confiança de tot l´equip per administrar-la a favor seu i aconseguir la demandada vacant de direcció.

***

Esmorzar Nurithy

On és el Quiso‭?". P‬reguntà el fill d'aquell que s'havia menjat un gos,‭ ‬que s'havia tornat massa gran,‭ ‬per esmorzar.

***

Anunci deomises (Nano dedicat a Màndalf)

SÀDIC PIRÒMAN BUSCA NOIA AFICIONADA AL BONZO PER A GAUDIR EN PRIVAT DOBLEMENT.

S'OBSEQUIARÀ AMB URNA DE PORCELLANA AUTÈNTICA.


***

L'enterrament, els amics i la pèrfida Bruna86

"Si ens hagués fet cas...", deien els amics del difunt enverinat.

"Mai sospità els meus propòsits!", repetia la pèrfida, orgullosa.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 65



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer