Nanorepte 61: El destí (06-05-2008)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

Insubmís angie

Sonava bé això de tenir el destí marcat i esperar assegut, però mogué el cul per dur-li la contrària.

***

Resta de nanoreptes participants:

"Alea jacta est" perunforat

Amb els ulls tancats enlairà les mans per despendre's del dau. Havia perdut abans de tirar-lo.

***

Casar-se amb l'assessina? deomises

No creia els somnis premonitoris que auguraven la seva mort. Malgrat tot, es va casar amb la Dolça Neus.

***

Destinat a suspendre ixnuir

per què estudio si suspendré i no venceré al destí?
perquè em dugué a tu i només tu em concentres

***

Un viatge històric manel

Quina sort!. Gràcies a les cartes obtingué el bitllet per aquell enorme i luxós transatlàntic que el duria a Amèrica.

***

Estèril Bruna86

Quan finalment li inculcaren que la desgràcia no era el seu destí, la mossegada d'un gos rabiós el deixà estèril.

***

Destins encreuats afrodita

Acceptant el repte, el destí jugava les seves cartes…qui podia imaginar que aquell vespre faria trampes a favor nostre?

***

I ara què Montse Canes

Tinc diners, éxit, felicitat. Aquest em van dir que era el meu destí. Que faré la resta de la vida?

***

L'atzar…i una paròdia mjesus

El matemàtic repetia a diari la mateixa rutina. Espiava els moviments del seu destí i calculava les probabilitats de trobar-se'l.

***

Rutina diària Jimbielard

I ara a córrer com sempre, preparat per rebre empentes, mossegades, enganxades, per fer transbordament i assumir el meu destí.

***

Casualitat, sort, destí? Molt més que un col·lectiu Clar de lluna

Buscava com escriure un conte per internet i, sortosament, el destí la va portar a descobrir Relats en Català. Gràcies.

***

Puto destí Hergè

No creia en el destí .
Però guanyà la primitiva i, aquella mateixa nit, una puta fina l'hi contagià el sida .

***

Casualitats del destí Màndalf

Anaven quatre destins d'excursió pel Montseny quan arribaren a una cruïlla i exclamaren tots quatre alhora:

- Ens hem perdut!

***

Fugacitat malastruga Filalici

Tenia reservat un destí esplèndid. Però en el moment decisiu era a Can Felipet, i se li va escapar.

***

Ultimàtum jacobè

Cansat d'esperar, vaig advertir al destí que si no em revelava el meu final em desfaria d'ell.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat


Votacions


Convocatòria Nanorepte 61



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer