Nanorepte 6: La broma

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte guanyador:

El còmic Xellos

Les bromes d'aquell còmic li encantaven. Mai havia rigut tant. Però no entenia perquè tot el món li cridava president.


***

Resta de nanoreptes participants:


L'última broma Biel Martí

- Ha-ha-ha!
Encara riu, el fill de puta, amb mig cervell penjant-li. No entén que no tinc sentit de l'humor?

***


La grossa de Nadal Epicuri

Al principi fou la paraula
i el verb esdevingué carn.

A que sembla mentida,
fins on pot arribar una broma?.

***


Era una broma Alícia Gataxica

Quan ella em va dir que volia fer fantasia amb llibres jo creia que era una broma. No ho era.


***

Excés Leela

- Només era una broma! - somicava als peus del llit on jeia el seu amic mort d'un atac de cor.

***

És una broma? qwark

-La vida és la broma.
Davant dels ulls del Papa de Roma s'obrien les portes de l'infern.

***

L'home sense ombra Francesc Arnau i Chinchilla

Va pensar: "Serà una broma!"
S'havia quedat sense ombra. Va mirar al capdamunt i va veure el focus que l'il·luminava.

***

L'emprenyament del pagès ricard

Ni una broma en sis mesos! i el calvo aquell de la tele, encara feia broma en pronosticar més sequera.


***

Miratges dacar

Zeus es trencava de riure veient com els homes, al desert, corrien cap un oasi inexistent. Eros, divertit, prenia apunts.


***

Quan vaig veure les notes Gali

Quan les vaig veure, vaig saber que no era una broma. M'havia quedat sense ordinador.

***

Broma macabra thule

El noi penedit, contemplava l'escena. Una enorme taràntula dissecada presidia el coixí on jeia l'home amb el rostre cobert d'escuma.


***

Relat guanyador Màndalf

Aquest relat guanyador?
Aquest relat t'emociona?
Quina enganyifa Senyoooor !
Recollones que això és bromaaaa!!

***

La broma rnbonet

El Ser Suprem em confirmà que em salvaria. I què faig jo ací, recollons!, dins l'olla central del Pere Botero?

***

Perills conjugals Florenci Salesas i Pla

La dona informa que no s'ha pres la pastilla i espera trigèmins.
L'home mor, infartat.
-Era broma, amor!- afegeix, tard.

***

Broma? marga
"Deu és bo, misericordiós i just". Fam, misèria, malalties, dolor, guerres, Creuades, Inquisició ... em pregunto..., serà una gran broma ?

***

Això no és cap broma Sergi Yagüe
Això no és cap broma. Quan acabis de llegir aquestes paraules, t'hauràs quedat sense sentit de l'humor per sempre més…

***

El Llop kispar fidu
Poca gràcia va fer-li al pastor. Després de tanta broma, el dia de la veritat, es cruspí tot el ramat.

***

Llums de broma, de NiNel

Pensava que amb la broma s'havia d'anar alerta, per no ferir, però es veu que basta amb encendre els antiboira.

***

Poca broma Hergè

-No facis bromes -li demanà, plorosa, al seu xicot- m'espantes.
-No en faig -contestà mostrant els ullals blancs i esmolats.

***

Embromades jacobè

Les persones serioses són les que més en broma es prenen la vida, per dissipar una existència que els ofusca.

********************************************************************************

Enllaços al fòrum :

Resultat i comentari dels participants


Votacions (recordatori)

Votacions


Convocatòria Nanorepte 6


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer