Nanorepte 453: Dedicatòries (07-05-2011)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]
Nanorelat guanyador:

Escriptor de 'totxos' — deomises

Després de llegir la tercera pàgina de dedicatòria, entén el perquè de la llarga cua en la seva parada de Sant Jordi.
———o0o———


Resta de nanorelats participants:

Per tu ! — Joan G.Pons
Les planes d'aquest llibre volen trobar
el ressò dels teus pensaments i sentiments.
Escrit amb afecte, especialment per tu.

Flora — Neville
Per la Flora. El teu nom m'inspira, el teu cos em torba.
Acabo la presentació en una hora. 699.69.69.69. Truca'm.

Títol del llibre: “Com practicar el Kamasutra sense morir en l’intent” — Englantina
No cal que el llegeixis. Jo te l’explico més tard, -llegí ella astorada, mentre l’autor li feia l’ullet.

Indirecta o directa? — uanra
Mama, et regalo aquest llibre que es titula Em venc la mare perquè sàpigues què és el que vull fer.

Presentació de llibre — brins
" Per a tu, benvolgut admirador, la meva dedicatòria més sentida i sincera!" Malauradament, era l'únic assistent a l'acte de presentació...

El seu nom? — Magrão
Maurici...
De la meva estimada correctora, que ha refet la novel•la de cap a peus, per al Maurici, amb afecte.

Dedicatòria inversemblant — Sangifetge
L'autobiografia de Mou estava “Dedicada al bon futbol”. I el lector es demanava: Per què?

Desitjo que no t’agradi... — nuriagau
... i t’avorreixi molt. Voldria que llegissis menys, abans d’anar a dormir, i disposéssim de més temps per a nosaltres.

entre savis, sempre la veritat! —thule
Anselm, estimat col•lega, …no trigaràs ni un dia a oblidar, tres-centes hores trenta minuts i trenta segons de lectura soporífera!

———o0o———


Nanorelats fora de concurs:

'Per al Salvador, amb agraïment' —deomises
Amb aquella lacònica dedicatòria, el Salvador dubta de l'eficàcia del manual 'Frena! (Solucions contra l'ejaculació precoç)'

Una llàgrima vessada — joandemataro
Si un sentiment meu dibuixat amb paraules, t'arrenca emocions amb un calfred. La llàgrima vessada serà dels dos.
joan.
———o0o———


Enllaços al fòrum:

Resultat i comentari dels participants

Votacions

Convocatòria Nanorepte


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer