Nanorepte 442: Última hora! (10-04-2011)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]
Nanorelat guanyador:

Dues notícies en una – Gessamí_blau
Finalment, tots els països han signat l’acord de desarmament. La darrera batalla de la humanitat serà la d’eradicar la fam.


———o0o———


Resta de nanorelats participants:

Utopia – Nonna_Carme
Els dirigents dels principals partits polítics es posen d'acord, treballen plegats i l'atur ha davallat un 95 %.

Bona informació – Joan Gausachs i Marí
… perdonin la interrupció, solament és per fer-los saber que no tenim cap notícia d’última hora...

Fart de males notícies – Joan Abellaneda (Mataró)
La pel•lícula de riure quedà interrompuda: " ÚLTIMA HORA....". Tancà el televisor, fart de males notícies; s'arraulí al sofà, trist.

A la Ville de .... - Magrão
BARCELONA!!! era sol a casa, sense ningú a qui abraçar-me per celebrar-ho. Només vaig poder plorar. I a gust!

Necessitem taula gran i cadires – Joan G. Pons
Els països en guerra han acordat
seure a negociar la pau.
Es cerca taula molt gran.
També manquen cadires.
Ajuda !

Última hora! – brins
La inscripció dels cursets de català per a dirigents polítics, organitzada a Madrid, ha estat un èxit. No queden places!

Ensabonada - tristaina
Tota ensabonada, sentí de lluny l'última hora a les noticies, dient que hi havia hagut averia d’aigua a la zona.

Canvi de plans - nuriagau
Es disposava a enviar més currículums, quan escoltà que la taxa d'atur s'havia duplicat. Decidí provar sort amb els robatoris.

———o0o———



Enllaços al fòrum:

Resultat i comentari dels participants

Votacions

Convocatòria Nanorepte

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer